Akinek nincsen autója annak nincsen normális munkahelye?
#40 Tehát építőiparban dolgozol, de egyik válaszodban terepen vagy aztán irodában. Utána meg vidéken. De amúgy nem is használod a kocsit. Érdekes ez az egész sztori már.
De láttam több kérdésnél, hogy másnak is feltűnt ez..
Most komolyan írd már le mit is csinálsz, hogy neked céges kocsid van úgy, hogy nem is használod de közben napi szinten ellentmondásokba keveredsz..
#42 Nem sikerült megválaszolnod a kérdést, ezzel szerintem elismerted a "vádakat" . Több kérdésnél is láttam a neved ahol felmerült ez.
Ha én egyik válaszban infomratikus vagyok aztán mérnök, aztán orvos akkor úgy gondolom jogosan kérdőjeleznek meg hitelesség terén.
37:
Olvassad már el az elejét is, hogy az építőipari melósok 90% naponta ingázik fel-e Bp-re és a vállalkozó hozza-viszi őket kisbusszal.
Nézzél már körbe bármelyik nagyobb építkezés környékén, tele van mikorbuszokkal.
Itt most nem ezekről beszélünk, hanem aki Bp-en belül lakik és dolgozik is.
Csak hogy megértsed: Csajágaröcsögén van 6 melós, akiket Gipsz Jakab Kft minden nap felvisz a csodás Bp-re a saját költségén, saját kisbusszal. Majd nap végén haza.
Érted??
"Érted??"
Eddig is értettem, tekintve, hogy tisztában vagyok vele.
Csak nem ez volt a kérdés...
"Én azt látom, hogy azoknak nincs autója és nem is tartanak rá igényt (különböző ideológiákkal alátámasztva), akiknek tipikusan valami "irodakukac" munkájuk van és gyakorlatilag a munkahely/tömegközlekedés/otthon háromszögben élik le az egész életüket."
"Csak hogy megértsed: Csajágaröcsögén van 6 melós, akiket Gipsz Jakab Kft minden nap felvisz a csodás Bp-re a saját költségén, saját kisbusszal. Majd nap végén haza."
Akkor ezek szerint Gipsz Jakab Kft. 6 melósa is tipikusan "irodakukac" hiszen nincs autójuk és nem is tartanak rá igényt (különböző ideológiákkal alátámasztva) és gyakorlatilag a munkahely/tömegközlekedés/otthon háromszögben élik le az egész életüket...
Pedig ők "egy kicsit is aktívabb életet élnek, talán még hobbijaik is vannak, az országon belül is utaznak, esetleg normálisabb munkájuk van, ahol nem 8 órán keresztül egy tömegirodába vannak bezárva".
Érted??
"Én azt látom, hogy azoknak nincs autója és nem is tartanak rá igényt (különböző ideológiákkal alátámasztva), akiknek tipikusan valami "irodakukac" munkájuk van és gyakorlatilag a munkahely/tömegközlekedés/otthon háromszögben élik le az egész életüket."
Általában mindenki a magához hasonló embereket ismeri. Nekem tipikusan otthon végezhető munkám van, szóval a szoba-konyha-fürdő háromszögben élem az életem... meg a Berlin-Varsó-Isztambul-stb. sokszögben, mert ugye bárhonnan tudok dolgozni :D Viszont mindig a nagyvárosok vonzottak, ahol van tömegközlekedés, és elég kulturált is (vagy legalább szórakoztató, mert egy afrikai országé már inkább az utóbbi...)
En is IT-s vagyok, mondjuk ugy hogy kozepvezeto, szinten van ceges autom ceges parkoloval (belvaros), de munkaba 99%-ban biciklivel vagy BKV-val megyek.
Hogy miert? Mert a bicikli a leggyorsabb es cserebe mozgok is. Bkv szinten kb ugyanannyi, viszont kozben telefonrol tobb dolgot el tudok intezni, mint vezetes kozben. (Napi 6-7 oranal tobbet nem vagyok bent ebeddel egyutt, igy jol jon az a plusz 20-30 perc munkara.)
A munkaadomat nem erdekli, reszerol ez egy juttatas, meg kevesebbe is kerul neki, ha kevsebbet hasznalom. A lenyeg, hogy ott legyek, ahol kell. Munkahelyen siman atoltozom, amibe kell. Kulso targyalasra megyek kocsival, ha bkv-val tovabb tartana, vagy ha extrem exkluziv a partner.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!