A 8 napon belüli reklamáció hogyan müködik?
Figyelt kérdés
Üdv!
Egy olyan problémám lenne, hogy vettem egy játékszoftvert, újan és nem jó. Nem bolttól vettem, magánszemélytöl.
Az a kérdésem, hogy reklamálhatok nála?
Van egy ilyen törvény, hogy ha a vásárlás után 8 napon belül reklamálsz, visszaadják a pénzt vagy adnak egy újat.
De én magánszemélytöl vettem.
Ez rá is kihat?
2010. márc. 4. 14:40
1/2 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ilyen törvény nincs, csak urban legend.
Ha meg nem hivatalosan vetted, akkor mondhatni buktad a pénzed, csak az eladó jóindulatán múlik minden.
2/2 anonim válasza:
Hát azt eléggé megszívtad.
Egyáltalán nincs ilyen törvény... És ha még magánszemélytől is vetted akkor meg a fogyasztóvédelmiseket sem hívhatod rá...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!