Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan működik a reklamáció a...

Hogyan működik a reklamáció a RAM-kal? Mennyi időn belül kaphatok egy másikat?

Figyelt kérdés

Múlt hét hétfőn küldtem el a Ramokat postán keresztül,mert kb.250km re található az üzlet ahonnand vettem./ Neten keresztül rendeltem/ Kingston ramokról van szó,életre szóló garancia van rá.

Az uzlet vissza kuldi a Kingston gyartohoz es ok megnezik,hogy miert romlott el? Megjavitjak es visszakuldik az uzletbe? Rajohetnek ha az en hibambol romlott el? /2,23V adtam a ramoknak es az egyik romlott el,de a gyarto oldalan 2,2-2,3V van rairva ,hogy ennyit lehet adni neki [link]

Ilyen modulom csak ddr2-s.


2010. febr. 22. 08:00
 1/2 anonim ***** válasza:

nem értem ez a fesz. emelgetés mire jó....


egyébként igen, meg tudják nézni mitől romlott el, elég ha a chip-eket tesztelik, de ha szerencséd van akkor küldenek vissza egy újat. a garancia csak az önhibán kívüli meghibásodásra vonatkozik.

2010. febr. 22. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 jas0nx ***** válasza:

Legközelebb, ha teheted ne nyulj a feszültséghez, jó az ahogy a bios tekeri. És hogy egysserübb dolgod legyen, városon belül vásárolj számítógépes terméket és nem kell a postával szenvedni...

ami azt illeti, a gyártó megtudja állapítani, hogy a te hibádból történt és akkor nincs csere.

2010. febr. 23. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!