On line piactér-babaruha reklamáció, mit tegyek?
Figyelt kérdés
Eladtam egy nagyon drága márkás felsőt,1500ft-ért.Viszont a vevő ma irt hogy nincs megelégedve,és hogy a gyerekére még az udvarra sem adná rá,mert pocsék állapotban van...hát vagy én vagyok a hulye,vagy nemtudom,de szerintem nincs pocsék állapotban. Azzal jött hogy sárgás a szine,igaz a képen fehérebbenk néz ki a villanó miatt,de ujonan is törtfehér volt!Meg hogy a nyakánál valami folt van,hát én nem vettem észre,de meggyőződésem hogy egy szappanozásra-mosásra kimenne. tudok mosni,egy fehér ruhánk sem foltos,vagy megszürkült-sárgult.Hogy oldjuk meg a helyzetet,nem akarom hogy rossz értékelést irjon.2011. szept. 21. 13:21
1/13 anonim válasza:
Ajánld fel neki, hogy amennyiben visszaküldi te visszautalod neki a vételárat persze pk. nélkül, hisz azt már egyszer kifizetted. Bár attól ugyanúgy adhat negatívat/semlegeset. Én visszaszoktam venni, ha reálisnak látom, de ha nem akkor adjon csak nyugodtan rossz minősítést!
2/13 A kérdező kommentje:
Hát én nem látom reálisnak,de visszaveszem tőle...mi van akkor ha elkezd izélni hogy a psotakoltségét is én fizessem?
2011. szept. 21. 13:32
3/13 anonim válasza:
Ne kezdjen el izélni, mert elvileg benne kell lennie valamilyen szabályzatban, hogy őt terheli. E-bay-en így működik.
4/13 anonim válasza:
1. vagyok. Ne fogadd el, ha elolvasod a vatera/teszvesz szabályzatát, akkor mivel ő állt el a vásárlástól, vagyis ő nem kívánja a már megvett terméket, így neki kell a pk-t állni. Tehát ha eladtad 1500ft-ért a felsőt, 400 volt a pk akkor utalj neki vissza 1500-at (csakis miután megjött a felső). Az oda vissza posta az ő költsége!
5/13 anonim válasza:
Szia, én lefotóztattam az illetővel, hogy hol a folt, stb.-stb. de persze nem fotózta le, hanem eltűnt. Tőlem szerintem így akarták a pénz vagy egy részét visszacsalni...illetve még arra gondoltam, hogy csak egy alkalomra kellett a vevőnek, azt kihasználva ráadta és vissza akarta vetetni velem. De aztán tényleg eltűnt az illető. - talán mert neki volt vaj a füle mögött-
6/13 anonim válasza:
Jó ötlet, hogy fotóztasd le (illetve legközelebb tüntesd fel a leírásban, hogy pontosan milyen a színe, mert a fénykép "csalhat"). Ha úgy gondolod, hogy igaza van, akkor vedd vissza a terméket, de a postaköltséget neki kell állnia. Ez minden internetes vásárlásnál így van. Ha nem vagy elégedett, akkor visszafizetik a termék árát, de a terméket saját költségeden kell visszajuttatnod. Ebbe nem lehet belekötni.
7/13 anonim válasza:
Én meg pont fordítva jártam. Babőrzőt rendeltem, 17000ft volt... Be sem kapcsolt. Tehát nem tudom, az eladó hogy tesztelhette volna... Aztán szétkaptuk, és ki volt folyva az elem... Le fényképeztük neki (csak emiatt írom ide), és kb úgysem akarta elhinni, illetve tagadott, hogy neki működött....
8/13 A kérdező kommentje:
Köszi!Nem jelentkezik már déltől.Azért szrintem enyhén szolva tulzásokba esett,hogy egy 10000ft o felsőt amit 1500ért eladtam még az udvarra sem adná rá a gyerekre?!Az a baj hogy nem magyarul adtam fel a hirdetést,és baromira nem jutott eszembe mi az a törtfehér.
2011. szept. 21. 19:58
9/13 A kérdező kommentje:
Eldobom az agyam. Most meg kitalálta hogy küldjek neki mégg egy 900ft-os felsőt is,persze ingyen,és akkor rendben is vagyunk...vagy hogy utaljak át neki valamennyi pénzt a felsőből,mintha olcsobban vette volna meg. Érdekes,ha még az udvarra sem adná rá akkor minek akarja mégis megtartani?!
2011. szept. 22. 09:11
10/13 anonim válasza:
hú de gáááááááááz!
Írtál neki, hogy küldjön fényképet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!