On line piactér-babaruha reklamáció, mit tegyek?
Figyelt kérdés
Eladtam egy nagyon drága márkás felsőt,1500ft-ért.Viszont a vevő ma irt hogy nincs megelégedve,és hogy a gyerekére még az udvarra sem adná rá,mert pocsék állapotban van...hát vagy én vagyok a hulye,vagy nemtudom,de szerintem nincs pocsék állapotban. Azzal jött hogy sárgás a szine,igaz a képen fehérebbenk néz ki a villanó miatt,de ujonan is törtfehér volt!Meg hogy a nyakánál valami folt van,hát én nem vettem észre,de meggyőződésem hogy egy szappanozásra-mosásra kimenne. tudok mosni,egy fehér ruhánk sem foltos,vagy megszürkült-sárgult.Hogy oldjuk meg a helyzetet,nem akarom hogy rossz értékelést irjon.2011. szept. 21. 13:21
11/13 A kérdező kommentje:
Igen:-)
2011. szept. 22. 10:35
12/13 anonim válasza:
Akkor adjon negatívat, és kész, ne foglalkozz vele többet. Ha már több negatív értékelésed lesz, mint pozitív, akkor gondolkodj el, hogy mit csinálsz rosszul. De ez az eset most kamunak tűnik a másik fél részéről és nem kéne engedned.
13/13 A kérdező kommentje:
Visszaküldtem neki 700 ft-ot,legyen boldog....ha negativat is ad nem érdekel,ez lenne az első a közel 40 ből.
2011. szept. 22. 20:07
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!