Szerintetek vállaljam el?
Figyelt kérdés
Munkát keresek, adódott egy lehetőség, viszont úgy érzem nem nekem lett ez megírva, nekem ez a labda túl magas, pályakezdő vagyok, szinte mindent be kell tanítani kivéve amit a suliba tanítottak azt nem, nem érzem képesnek h meg tudnám csinálni a munkát, azért mert szerintem senki nem fog bajlódni a betanításommal.
Viszont más nincs.
Hozzáteszem ha elvállalom költözés lesz, mert messze van a munkahely.
Ti mit ajánlotok?
2012. szept. 9. 22:15
2/5 A kérdező kommentje:
Na igen, de szarul vagyok mert nincs más szóval el kellene vállalni, de nekem ez magas labda.
Egyébként 1. válaszadó indokolnád is?
2012. szept. 9. 22:22
3/5 anonim válasza:
A kételkedés ebben a munkáltató dolga, úgy látszik, ők alkalmasnak találnak a feladatra. Mit veszíthetsz? Dolgozol egy hónapot, annyit mindenképp kifizetnek, azután legfeljebb abbahagyod.
4/5 anonim válasza:
mindenért amit írtál.
költözni meg nem volnék hajlandó!
5/5 anonim válasza: