Mit csinálnátok?

Figyelt kérdés

Kicsit hosszú lesz, de hogy jobban meg lehessen érteni, nem fogom vissza magam.Békés megyében az NN Biztosító kereset területi képviselőket. A feltétel érettségi volt. Elküldtem az önéletrajzom és másnap hívott egy idősebb férfi és elmondta, hogy pontosan miről szól a munka. Elmondta, hogy igaz, hogy érettségi volt a feltétel, de fog kelleni egy biztosítási közvetítő képzés, ami önköltséges. 35.000Ft. Ezzel lenne egy teljes értékű szakmám. Azt azért illik hozzátenni, hogy nekem már van egy pénzügy, számviteli ügyintéző végzettségem. Ez a biztosítási közvetítő képzés 3 online alkalomból állna és egyszer ell kellene menni Pestre, ami nekem több, mint 150km. Viszont nagyon sokat kereshetnék diákként is. Annyit, hogy egy fizetés összegéből tudnék bérelni egy állatbarát albérletet is. Elmondta az úr, hogy ha a szakma megvan szinte biztos az állásom. Illetve annyit is mondott, hogy a munkát vállalkozóként tudnám elvállalni, de mivel diák vagyok ennek nem lenne sok költsége. Nem mondtam biztosat ezért felajánlotta az úr, hogy akkor ha még van kérdésem, akkor menjünk be egy kávézóba és személyesen tudjunk beszélni.

Tehát a kérdés: Ezek alapján ti elvállalnátok a munkát.

máj. 8. 13:54
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
94%
Semmikeppen! Teljesen biztos, hogy nem! Atveres vagy MLM. :-/
máj. 8. 13:57
 2/20 anonim ***** válasza:
9%
Én elvállalnám.
máj. 8. 13:57
 3/20 A kérdező kommentje:

Miből gondolod, hogy átverés? Mi utal arra?

máj. 8. 14:00
 4/20 anonim ***** válasza:
80%
Van akkora ismerősi köröd, hogy tudd értékesíteni= rájuk sózni a biztosításokat?
máj. 8. 14:05
 5/20 anonim ***** válasza:
93%

Úristen b+, dehogy!!!

Tukmálni az emberekre a biztosítást,hát így sincs pénzük.

Mit gondolsz miért hívtak másnap???

máj. 8. 14:06
 6/20 anonim ***** válasza:
90%

Kerdezo, ahogy a 4-es az 5-os is irta.