Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mit írjak az önéletrajzomba,...

Mit írjak az önéletrajzomba, hogy írjam azt le, hogy 35 évesen még soha nem dolgoztam, tehát pályakezdő vagyok?

Figyelt kérdés
Eddig szüleim tartottak el otthon voltam, ugyanis nem akartam más munkába menni csak a szakmámban akartam elhelyezkedni. Sajnos eddig hiába próbálkoztam nem volt lehetőségem filozófus a végzettségem most már eljött az a pont hogy nem akarok szüleimtől több pénzt elszedni, így kénytelen vagyok dolgozni, akár nem szakmámban, csak nem tudom önéletrajzomba mit írjak. Gondolom hátránya az ha meglátják hogy pályakezdő vagyok 35 évesen. Most akkor hazudjak?
2022. dec. 31. 15:11
1 2 3 4 5
 21/41 anonim ***** válasza:
100%
Emlékszem úgy 2009 fele mondogatták, hogy ne menjünk bölcsész, meg filozófus szakra, mert nincs meló benne. Igaza lett, aki ilyet mondott.
2022. dec. 31. 20:09
 22/41 anonim ***** válasza:
30%
írj be vmi céget a CV-dbe (mondjuk a rokonodét, persze ha engedi). Aztán mondd, hogy amúgy semmilyen szinten nem voltál bejelentve, full feketén dolgoztál. Így se TB kiskönyved, se kilépő papírjaid nincsenek.
2022. dec. 31. 23:39
 23/41 anonim ***** válasza:
29%

Szerintem be lehet írni, H elmúlt időszakban napi bejelentèssel dolgoztál, mondjuk szállodai felszolgáló vagy reggeliztőkènt. Nyilván nem irodai munka de legalább lenne "tapasztalat" és a kérdésre,hogy mit csináltál. Lehet annyit mondani, H kávét vittél a vendégeknek, reggeli alatt kisebb rendeléseket felvettèl stb tehát ilyet tudok elképzelni. Nagyon nem is kell hozzá papír, előző munkahelyről meg szerintem nem kell kilépő papír.

Pl napi bejelentèses meló lehet az iratszkenneles vagy ruhaboltban kisegítő

2023. jan. 1. 05:54
 24/41 anonim ***** válasza:
100%
De ugye azért a Tb volt fizetve saját magad után (vagy itt jelen esetben a szüleid által)?
2023. jan. 1. 08:18
 25/41 anonim ***** válasza:
12%

Tanúvédelembe voltál.