Valaki tud infókat ezekről a pozíciókról BT-nél: ITMS Service Desk Analyst - Service Operations Engineer ? Mi a különbség?
Figyelt kérdés
BT-nél van mindkettő
A második hálózatos terület és 2nd level support amihez nem hiszem, hogy van elég tapasztalatom, bár érdekel a terület.
Az elsőnél viszont őszintén szólva fogalmam sincs mi lenne a napi munka, a hálózati ismereteket ott is előnynek tüntették fel szóval lehet jobb lenne nekem.
Mindkettő műszakos, alap esetben melyik a jobb / könnyebb illetve bérigénnyek mennyit adhatok meg?
2022. febr. 20. 15:25
1/1 anonim válasza:
SD analyst a tipikus mindenes support: új gépek PXE-zése, Windows support, kábel dugdosás, nyomtató kínlódás, AD support, onboarding, stb.
Ugródeszkának más munkakörbe jó, de ép ésszel huzamosabb ideig nem lehet csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!