Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Sameday futárszolgálat,...

Sameday futárszolgálat, ezekkel mi van?

Figyelt kérdés
Kedd óta kapok reggelente sms-t, hogy "Csomagját a mai napon a futár kézbesíteni fogja", de se a futár nem jön sose, se a megadott tel szám nem jó (marmint konkrétan van benne több plusz szám és így hívhatatlan), emailre meg nem reagálnak, de az oldal ahonnan rendeltem meg azt irja, hogy már a futárnál van a cucc... Akkor meg most mivan? Nem tudok mégegy napot itthon maradni home office-ba és ha a csomagot bevágja kapun belülre, az ott szanaszét ázik én lefejelem...

2021. dec. 10. 08:10
1 2 3 4 5 6
 51/57 Jdetty16 válasza:
100%

Nemtudom,hogy aggódnom kellene-e ezektől a válaszoktól:/

Most rendeltem a Pepita oldalról egy hátizsákot és a Sameday szállítja ki, tegnap rendeltem azt küldték,hogy ma már hozzák is. Ez lehetséges? Megyek el itthonról és semmi időintervallumot nem írtak:/

2023. aug. 16. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 52/57 timortin ***** válasza:
100%

Végtelen trágya egy cég futárostul, ügyfélszolgálatostul. 100-as nagyságrendben vásárlok webáruházból termékeket lényegében 100%-ban problémamentesen, de ez a sameday a végtelenségig ki tudott akasztani.


* SMS-ben küldenek jó hosszú weblinket, pedig tudják a mail-címemet.

* SMS-ben megadott telefonszámot senki nem veszi fel.

* 12:45-re ígért végső határidőnél a sofőr nem telefonál, hogy késni fog.

* Hívásomra jelzi, hogy 20-30 percen belül kiér, pedig jeleztem neki, hogy szeretnék ebédelni, jöhet ebéd után is nyugodtan (tisztában vagyok a karácsonyi megnövekedett forgalom kozta problémákkal).

* 13:45-kor ismét nekem kell telefonálni, amire a sofőr jelzi, hogy előttem még 6-7 címe van. Majd miután jeleztem neki, hogy nagyon kitolt velem, beszélgetés közben egyszerűen kinyomta a telefont.

* Elmentem ebédelni, így 14:15-kor nem tudtam átvenni az árut emiatt. Le kellett szerveznem, hogy az értékesítő másik kiszállítót keressen.

* De a terelő, bullshitelő, inkorrekt ügyfélszolgálat sem különb. "Sajnálják" a történteket és teljeséggel felmentik a futárjukat, mivel nincs "időgarantált szolgáltatásuk".

* Egy kalap szamóca az egész komolytalan társaság. Javasoltam nekik hagyjanak fel a kézbesítésekkel, mert csak károkozásra képesek.

2023. nov. 23. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 53/57 anonim válasza:
100%
Bárcsak előbb olvastam volna ezeket a hozzászólásokat, akkor máshonnan rendelek, ahol nem a Sameday szállít. Két hete várok a csomagomra és képtelenek berakni a csomagautomatába. Igazából két hét alatt csak 1x próbálták meg berakni. Írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy csináljanak már valamit. Válaszra nem méltattak, de varázslatos módon az email elküldése után nem sokkal hirtelen megjelent egy újabb bejegyzés a nyomkövetőben, hogy 15:16-kor a futár úton van a csomaggal. Majd 15:17-kor egy másik bejegyzés, hogy a csomagot nem tudta betenni, mert az automata tele van. Szóval 1 perc alatt útra kelt az addig a raktárban porosodó csomagommal és hirtelen odaért az automatához. Aha persze. Kamu az egész. Óvakodjatok a Sameday futárcégtől! És csak, hogy mondjak egy jó példát is. Ugyan azon a napon, amikor ezt a csomagot rendeltem két héttel ezelőtt, két másik csomagot is rendeltem két másik webshopban, az egyiket egy MPL a másikat egy Foxpost automatába. Mindkettő 3 munkanapon belül megjött. Érdekes ők letudták szállítani!
2023. dec. 28. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 54/57 anonim válasza:

Aki pórul járt ide is írja meg. Lássák minél többen milyen egy gané cég ez a Sameday.

[link]

Soha többet nem rendelek Easyboxba, ill. olyan webshopból, ahol a Sameday szállít. Nem is értem, hogy némely webshop miért velük szállíttatnak még mindig, mikor ők is látják, tudják a visszajelzésekből mennyi panasz van rájuk. Már minden futárcéget igénybe vettem sokszor is. Sőt külföldről is rendeltem már számtalanszor. De ez a Samaday kritikán aluli!

jan. 10. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 55/57 anonim ***** válasza:

2023. december 2-án rendelt emagos csomag (egy nyaklánc) a mai napog nem érkezett meg. A sameday 1 hónapja keresi. A mai naponezt írták:


"A csomagról kárrendezési osztályunk azt a visszajelzést adta, hogy a termék szállításból kizárt termékkör, így kárigényt erre vonatkozóan nem tudnak befogadni.


Megértését köszönöm!"


Egy előre kifizettett, egyébként orvosifém nyakláncról beszélünk. Valaki segítene, hogy hol jelenthetem fel ezeket a semmirekellő, hazug parasztokat?

febr. 27. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 56/57 anonim válasza:
43%

Szerintem írj az EMAG-nak is, hátha csinálnak valamit, bár nem valószínű, max kapsz egy kupont tőlük. Nekem is azt adtak az 1 hónapos szállítási idő miatt, amit amúgy 3 napra igértek. De hát ezek után nem fogom levásárolni. Nem kockáztatok náluk még egyszer. Egy kész vicc az egész cég. De hát mire számítson az ember egy román cégtől, meg a szintén román futár partnerüktől. Link, rabló banda mindkettő. Próbálhatod a békéltető testületet esetleg a fogyasztóvédelmet is itt:

[link]


Múltkor rendeltem az Alzától egy méretesebb csomagot, ami nem fért be az automatába. És belehetett állítani, hogy mikorra kérem házhoz a csomagot, és akkorra szállították is, ráadásul szombatra is lehetett kérni. Az EMAG-nál csak reménykedhet az ember abban, hogy megkapja a csomagját valaha is.

febr. 29. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 57/57 anonim válasza:
Ami sz#r az tényleg sz#r!!! Soha többé EasyBox/Samaday!!! Decemberben én is pórul jártam velük. Egy hónapba telt míg kiszállították a csomagom és egy csomót kellett leveleznem velük, hogy egyáltalán hajlandóak legyenek rá. Gondoltam, most március van, nincs karácsony, mi gond lehetne. Bár nagy nehezen és nem szívesen, de adtam még egy esélyt a cégnek. Feladtam a rendelésem a webshopba és a csomag gyorsan meg is érkezett az automatába. Csodálkoztam is. Kár volt örülnöm, mert az ajtó kattant, de nem nyilt ki, annak ellenére, hogy egy vadiúj szekrény, amit alig pár hónapja telepítették. Miután sikerült beazonosítanom melyik ajtó kattanhatott, feszengetnem, meg húzigálnom kellett, hogy végre ki is nyiljon az a ku#va ajtó. Szóval nem csak a cég szar, hanem az automatáik is. És nem egyedi eset, mert a másik automatájuk is egy roncshalmaz volt, amiben a decemberi csomagom kaptam meg. Annak az érintőképernyője volt vacak, alig érzékelte, hogy mit ütök be. Kb minden karakterre 3-4 szer kellett ráböknöm, hogy 1-szer végre bevegye. Ha jót akarsz magadnak inkább válassz másik futár céget, még ha az egy kicsit drágább is.
márc. 23. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!