Sameday futárszolgálat, ezekkel mi van?
Nemtudom,hogy aggódnom kellene-e ezektől a válaszoktól:/
Most rendeltem a Pepita oldalról egy hátizsákot és a Sameday szállítja ki, tegnap rendeltem azt küldték,hogy ma már hozzák is. Ez lehetséges? Megyek el itthonról és semmi időintervallumot nem írtak:/
Végtelen trágya egy cég futárostul, ügyfélszolgálatostul. 100-as nagyságrendben vásárlok webáruházból termékeket lényegében 100%-ban problémamentesen, de ez a sameday a végtelenségig ki tudott akasztani.
* SMS-ben küldenek jó hosszú weblinket, pedig tudják a mail-címemet.
* SMS-ben megadott telefonszámot senki nem veszi fel.
* 12:45-re ígért végső határidőnél a sofőr nem telefonál, hogy késni fog.
* Hívásomra jelzi, hogy 20-30 percen belül kiér, pedig jeleztem neki, hogy szeretnék ebédelni, jöhet ebéd után is nyugodtan (tisztában vagyok a karácsonyi megnövekedett forgalom kozta problémákkal).
* 13:45-kor ismét nekem kell telefonálni, amire a sofőr jelzi, hogy előttem még 6-7 címe van. Majd miután jeleztem neki, hogy nagyon kitolt velem, beszélgetés közben egyszerűen kinyomta a telefont.
* Elmentem ebédelni, így 14:15-kor nem tudtam átvenni az árut emiatt. Le kellett szerveznem, hogy az értékesítő másik kiszállítót keressen.
* De a terelő, bullshitelő, inkorrekt ügyfélszolgálat sem különb. "Sajnálják" a történteket és teljeséggel felmentik a futárjukat, mivel nincs "időgarantált szolgáltatásuk".
* Egy kalap szamóca az egész komolytalan társaság. Javasoltam nekik hagyjanak fel a kézbesítésekkel, mert csak károkozásra képesek.
Aki pórul járt ide is írja meg. Lássák minél többen milyen egy gané cég ez a Sameday.
Soha többet nem rendelek Easyboxba, ill. olyan webshopból, ahol a Sameday szállít. Nem is értem, hogy némely webshop miért velük szállíttatnak még mindig, mikor ők is látják, tudják a visszajelzésekből mennyi panasz van rájuk. Már minden futárcéget igénybe vettem sokszor is. Sőt külföldről is rendeltem már számtalanszor. De ez a Samaday kritikán aluli!
2023. december 2-án rendelt emagos csomag (egy nyaklánc) a mai napog nem érkezett meg. A sameday 1 hónapja keresi. A mai naponezt írták:
"A csomagról kárrendezési osztályunk azt a visszajelzést adta, hogy a termék szállításból kizárt termékkör, így kárigényt erre vonatkozóan nem tudnak befogadni.
Megértését köszönöm!"
Egy előre kifizettett, egyébként orvosifém nyakláncról beszélünk. Valaki segítene, hogy hol jelenthetem fel ezeket a semmirekellő, hazug parasztokat?
Szerintem írj az EMAG-nak is, hátha csinálnak valamit, bár nem valószínű, max kapsz egy kupont tőlük. Nekem is azt adtak az 1 hónapos szállítási idő miatt, amit amúgy 3 napra igértek. De hát ezek után nem fogom levásárolni. Nem kockáztatok náluk még egyszer. Egy kész vicc az egész cég. De hát mire számítson az ember egy román cégtől, meg a szintén román futár partnerüktől. Link, rabló banda mindkettő. Próbálhatod a békéltető testületet esetleg a fogyasztóvédelmet is itt:
Múltkor rendeltem az Alzától egy méretesebb csomagot, ami nem fért be az automatába. És belehetett állítani, hogy mikorra kérem házhoz a csomagot, és akkorra szállították is, ráadásul szombatra is lehetett kérni. Az EMAG-nál csak reménykedhet az ember abban, hogy megkapja a csomagját valaha is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!