Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Sameday futárszolgálat,...

Sameday futárszolgálat, ezekkel mi van?

Figyelt kérdés
Kedd óta kapok reggelente sms-t, hogy "Csomagját a mai napon a futár kézbesíteni fogja", de se a futár nem jön sose, se a megadott tel szám nem jó (marmint konkrétan van benne több plusz szám és így hívhatatlan), emailre meg nem reagálnak, de az oldal ahonnan rendeltem meg azt irja, hogy már a futárnál van a cucc... Akkor meg most mivan? Nem tudok mégegy napot itthon maradni home office-ba és ha a csomagot bevágja kapun belülre, az ott szanaszét ázik én lefejelem...

2021. dec. 10. 08:10
1 2 3 4 5 6
 21/57 anonim válasza:
56%
Október 10-én rendeltem, 28-án jött meg a boxba. Mivel hosszú hétvégén nem voltam otthon, nem tudtam átvenni, 1-én már küldték is vissza a csomagot. Nevetséges, soha nem rendelek többet Emagról vagy ezektől, amit Aliexpressen rendeltem meg ugyanakkor, 2 hét alatt megjött Kínából...
2022. nov. 2. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/57 anonim válasza:
97%

Én egy kétes oldalról rendeltem, ez a kétes cég volt a kiszállító.

Minden termékem hibátlanul megérkezett. A futár is kedves és türelmes volt.

Szóval semmi sem lehetetlen :)

2022. nov. 16. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/57 anonim válasza:
100%
3 napja a Pécsi depo raktarjaban porosodik a csomag bárhányszor ránézek a csomag követésre, nem változik semmi. Megrendeléskor emag azt ígérte hogy másnapra itt van nálam a rendelt termék. még jó hogy nem szívgyógyszert rendeltem. Épp csak a fiamnak születésnapi ajándékot ami ma van... Pécsi depo telefonszámát persze sehol nem találom.
2022. nov. 23. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/57 anonim válasza:
42%
Látszik hogy Román cég.
2022. nov. 23. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/57 anonim válasza:
100%
Ez a létező legrosszabb futárszolgálat! Háromszori kiszállítással sem kaptam meg a csomagomat.A futár se fel nem hívott, se a csengőt nem nyomta meg, ennek ellenére volt a képükön bőr azt írni a csomagnyomkövetőbe, hogy a kiszállítás sikertelen. Persze hogy az, ha még meg sem próbálja. Soha többé nem rendelek onnan ahol ezek szállítanak ki. Senkinek nem ajánlom!
2022. nov. 23. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/57 anonim válasza:
100%
Lassan 3 hete a raktárukban van a rendelésem amit kifizettem. Nagy értékről van szó. Az ügyfélszolgálatuk elérhetetlen, nem tudom egyátalán még működik e a cég. Rendőrségen már informálódtam, tehetek feljelentést, amit meg is teszek.
2022. dec. 9. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/57 anonim válasza:
81%
Csatlakozom, dec 1. Szállították volna ki a csomagom, a futár raktárából, pár nap múlva eMAG mint eladó e-mailben értesített 1-3 napot késik a szállítás. Ma dec 13. van, futárszolgálat elérhetőség nincs (telefonszám kikapcsolva) bármi kapcsolat felvétel nuku. Valaki rendel netről és ezt a céget látja mint kiszállító, azonnal törölje a megrendelést.
2022. dec. 13. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/57 anonim válasza:
Lett valami a rendőrségi ügyből, mert lehet több ember is csatlakozna hozzá?
2022. dec. 13. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/57 anonim válasza:
27-es számú válaszoló, hasonló cipőben járunk. December 2-án érkezett meg a csomagom a pécsi depóba. Tehát holnap lesz kerek 2 hete, hogy itt porosodik a csomagom Pécsett, és egyetlen egyszer sem lett megkísérelve az automatába való kiszállítás, tehát még csak arról sincs szó, hogy nem lett volna hely az automatában, vagy nem fért volna be a csomag a mérete miatt (mellessleg egy kis méretű társasjátékról van szó). Értem én, hogy közelegnek az ünnepek, de ez a mai világban mégiscsak vállalhatatlan egy csomag futár cég részéről. Az eMAG-al 3x is beszéltem telfonon. Mindhárom alkalommal írtak a Sameday-nek "sürgető" emailt, de ennél többet állítólag nem tudnak tenni. Egyszer beszéltem telefonon a Sameday-el is, és állítólag akkor ők is írtak közvetlenül a pécsi depónak, hogy legyen már valami. Amúgy a szám nincs kikapcsolva, akármennyire is úgy tűnik. Szerintem az van, hogy a sorban álló hívásoknak van egy plafonja. Mondjuk 500. Ha ez a sor tele van, ki sem csöng a vonal. Én is csak nagy nehezen, többszöri próbálkozásra, különböző napszakban sikerült bekerüljek a sorba. Az is undorító szerintem, hogy utaltam rá az eMAG-os ügyfélszolgálatosnak, hogy lassan már inkább az irányba hajlok, hogy lemondom a rendelést, és kérem vissza a pénzem, de ezt nem az eMAG intézi. Á dehogy, én kell megbeszéljem a Sameday-el, hogy juttassák vissza a csomagot az eMAG központi raktárába. Az is kész vicc, hogy amikor a Sameday-es ügyfélszolgálattal beszéltem, akkor felvetettem, hogy elmegyek én a depóba a csomagomért, csak adják ide. Nem, azt nem lehet, mert a csomagátvételhez kell az SMS-ben kapott kód, a kód meg akkor jön amikor behelyezik a csomagot az automatába. Kész röhej mindkét cég. Többet biztos, hogy nem rendelek semmit az eMAG-ról, és a Sameday-el sem fogok soha szállítást kérni.
2022. dec. 15. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/57 anonim válasza:
27. Vagyok, közben kiderült a telefonos résszel neked van igazad, én általában délelőtti órákban kerestem őket sikertelenül. Más előre lépés nálam nem lett. Pécsieket nagyon nem szeretheti a futár cég.
2022. dec. 16. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!