Neten vásárolt, de kiderült, hogy hamis termék esetén további teendő?
Egy hónappal ezelőtt vásároltam egy kabátot, melyet az eladója eredetiként és alig használtként hirdetett, egy olyan oldalon, ahol szigorúan tilos a gagyi hirdetése. Az átvétel este történt, de másnap már gyanússá vált, készítettem képeket és megerősítést kértem a márka hivatalos magyar oldalától, ahol ezt meg is kaptam. Plusz elmentem a márkaboltba, és az ott kapható termékkel való összehasonlítás során szinte ordított a különbség. Szóltam az eladónak, szerencsére készséges volt, így nem kellett bevonnom az oldalt, ahol hirdette, a kabátot visszaadtam, a pénzt visszakaptam.
De most, egy teljes hónap után nekiállt hisztizni, hogy ő elvitte a debreceni márkaboltba, szerintük semmi baja, és hogy milyen tisztességtelen voltam vele. Mellékeltem a hivatalos oldal véleményéről egy screeenshotot, de az a kérdésem, ha továbbra se nyugszik meg, mi tehetnék még?
(Lehet nem fontos, de azóta inkább vettem egy biztosan eredetit a márkaboltban, van róla számla, fizetési bizonylat, és a mérete is más, mint amit annó eladott az illető)
Füllhallgató outlet ugyan ezt csinálta. Lopott és hamisított árut adott 15-25%al olcsóbban, mint a bolt.
Aki náluk vett, bax6ja. A fogyvédelem nem véd meg ilyen esetben. Amit tehetsz, hogy a NAV-nak szólsz. De akinek van a NAV-nál haverja, mint a Zsoltikának volt, az megússza, te meg akkor sem kapod vissza a pénzed, ha lebukik a csaló. Ha egyszer vettél hamis helyen cuccot, a pénzt kidobtad és a terméked hulladék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!