Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit csináljak? Egyszerűen nem...

Mit csináljak? Egyszerűen nem tudom mi legyen. Mi a teendő ilyenkor?

Figyelt kérdés

Rendeltem egy laptopot 200 ezer forintért (magyar oldalról)

Jött is egy csomag 1 munkanapon belül de egy tápegység volt benne, azonnal hivtam is az ügyfélszolgálatot ahol az úr annyit mondott hogy utánanéz, semmi nem történt. Erre kétnapra felhívtam megint másik ember vette fel, kicsit jobban otthon volt a dologban, azt mondta egyeztet a futárcéggel fél órán belül jptt is az email amiben kiderült hogy hol a laptopom és ha mindkettő termék visszaér hozzájuk akkor majd kicserélik és jön, ez volt kedden. Azóta iírtam emailt amire választ nem kaptam, a telefonhívásaimra sem válaszoltak. Ma felhívtam egy mésik számról, fel is vették, azt mondta utánanéz de semmi nem történik.



#rendelés #internetes vásárlás #hibás kiszállítás #felcserélt termék
2017. dec. 1. 21:30
 1/9 anonim ***** válasza:
28%

"kiderült hogy hol a laptopom és ha mindkettő termék visszaér hozzájuk akkor majd kicserélik és jön, ez volt kedden."


Igen, és ma péntek van. Megértem, hogy szeretnéd már minél hamarabb Nálad tudni a laptopot, de szinte biztos vagyok benne, hogy Te is a Black Friday-n vetted a laptopot. Ha igen, akkor még csak 1 hét telt el azóta. Mindehol csúcsra van járatva a posta, a futárok - az is kész csoda, hogy 1 munkanap alatt megkaptad.

Mivel azt írták, akkor küldik, ha a másik helyről is beérkezik, ezért a helyedben várnék.

De ha nem akarsz várni, akkor hétfőn közöld velük, hogy nem a Te hibád, hogy elcserélték, ezért küldjenek azonnal egy másikat helyette (hiszen nyilván nem csak az az egy db van nekik - majd ők szépen megvárják, amíg visszaérkezik nekik a másik vevőtől, miért Te várjál, mikor ők hibáztak?

Ja, jut eszembe, Te már visszaküldted a tápegységet?

2017. dec. 1. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
0%
Honnan vetted? Az a baj, ha nem a futár előtt nyitod fel, nem fogod tudni bizonyítani, hogy nem volt benne a laptop.
2017. dec. 1. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
37%
Ja sorry, pont a lényeges mondat maradt ki :D Hívogasd őket, illetve írásban is jelezd a problémád, ennyit tudsz tenni egyelőre.
2017. dec. 1. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
51%

Ja, és elhiszem, hogy idegesítő, hogy nem válaszolnak az emailre, de nyilván nincs rá kapacitásuk, hogy azonnal válaszoljanak, a telefont meg nem azért nem veszeik fel, mert nem akarnak szóba állni Veled, hanem azért, mert dolgoznak.

Nemrég voltam kórházban, szinte egész nap csörgött a telefon - ha a nővérek minden telefont felvennének, a betegek ott pusztulnának meg az ágyban. No, hát a boltban is nyilván ez van: kiszolgálják a vevőt és nem mindig tudják felvenni.

2017. dec. 1. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Nem, nem black friday-on vettem, meg azelőtt csütörtökön meg is érkezett...a saját telefonomról négy alkalommal nem vették fel 5 perc csöngés után, másik telefonról szinte egyből
2017. dec. 2. 00:57
 6/9 anonim ***** válasza:
68%

Üdv a mai világban.

Volt ilyesmi régen is, tudod, csak akkor még nem ennyi. Egyrészt azért, mert akkor nem volt internet, hanem ha vettél valamit, akkor bementél egy boltba és a kezedbe adták a cuccot.

A másik ok az, hogy akkor még nem nagyon voltunk tele Bróker Marcsikkal, mert ha valaki ilyet csinált akkor, azt vagy lecsukták vagy felakasztották, de legalábbis az összes fogát kiverték az őrszobán.

Manapság már ilyet nem csinálnak, mert az csúnya dolog. Fogadd el.

Ha nem tetszik, akkor minimum rasszista vagy.

2017. dec. 2. 01:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
75%

6-os, miről beszélsz? Nem becsapták, hanem egyszerűen csak összekevertek 2 csomagot: "azt mondta egyeztet a futárcéggel fél órán belül jptt is az email amiben kiderült hogy hol a laptopom"- mindenkivel előfordul,hogy hibázunk, elvégre emberek vagyunk.


Arra viszont ráhajthatnál, hogy nem a Te hibád, miért Neked kéne várni, küldjék ki mhamarabb vagy elállsz a vételtől (akkor 14 napon belül vissza kell küldeniük a pénzt) - bár Te nyilván a laptopot szeretnéd :-) .

Szerintem, ha meghallják, hogy ha nem küldik, elállsz a vételtől, mindjárt jobban igyekeznek.

Ha eleged volt a hercehurcából, akkor mindenképpen emailben mond vissza, hogy nyoma legyen.

2017. dec. 2. 06:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Korom Zoltán válasza:

Tudom!Nem pontosan a Te témádhoz füződik hajszálpontosan!

De sajnos teljesen ismerős a dolog!Ha éppen nem átverés (és szépen mondtam!)Akkor nagyon nagyon sok hercehurca a reklamáció és egyébb ilyen dolog manapság!

Komoly cég nemlehet akinek 1 mobiltelefonszáma van!!!!És aztsem vesszik föl!Az Emailt meg,hogy igronálják DŰHITŐ!!!!

BEVEZETNÉM AZT!HOGY HA AZ ÁRÚ MEGJÖTT ÉS RENDBEN VAN AKKOR LEGYEN CSAK AZ ÁRU ÁRÁNAK LEVONÁSA!Felőlem rakjanak rá addig egy Kridtkártya biztositék fedezetet!!Rengeteg a csaló!Valamint igy odafigyelnének jobban a Vásárlókra is!üdv!

2018. jan. 30. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Annácska39 válasza:
Úgy tudom, hogy a vásárlók érdekében, védelmében van egy hely, ahová az ilyen eseteket be lehet jelenteni. A SPAR üzletben is olvastam. Sajnos a pontos elnevezést és címet nem ismerem...
2018. febr. 15. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!