Mi a teendő (garanciális ügyintézés)?
Én 2016. 09. 7-én rendeltem egy horgászbotot az internetről. Nemrégiben ez, horgászat közben eltörött. Gondoltam igénybe veszem a garanciát, ha már van rá (3 év) Fel is vettem a kapcsolatot az áruházzal, ahonnan visszaírtak, hogy számla+ garancia jegy ellenében küldjem vissza. Igen ám, de ők garanciajegyet nem küldtek nekem! Ez akkor nem tűnt fel, mivel a weboldalukon azt írják csak és kizárólag SZÁMLA szükséges bármilyen nemű garanciális cseréhez/ javításhoz. Akkor most mi ez a cécó itt a jeggyel? Ők határozottan állítják, hogy küldtek, én pedig határozottan, hogy nem.
Így áll :
"A garanciális javítási igényét a vételi számla, blokk vagy annak másolatának bemutatásával lehet érvényesíteni. "
Illetve:
"Minden termékünk mellé számlát adunk, amivel igazolva kifogástalan, ingyenes garanciális javítást biztosítunk vásárlóinknak. "
Sehol sincs semmi a garanciajeggyel kapcsolatban. Én nem értek ehhez, vagy valamit tényleg ők rontottak el?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!