Hogyan működik a garanciális ügyintézés külföldi üzletnél?
A konkrét helyzet az lenne, hogy a Thomann nevezetű, elég jó hírű, német hangszerüzletből szeretnék majd rendelni pár cuccot. 15 € a kiszállítás Magyarországra, minden cuccukra 3 év garanciát és 30 napos visszavásárlást adnak (tehát indok nélkül visszaküldheted a terméket és vissza adják a pénzed). Viszont a kérdésem az lenne, hogy ha garanciális ügyintézésre kerül sor (tehát meghibásodik az egyik termék 3 éven belül), akkor hogyan kell az ilyet intézni és mennyibe kerül? Minden ilyen esetben ki kell fizetni az oda-vissza utat a szállító cégnek vagy van lehetőség ezt magyarországon belül is intézni?
Az egyik magyarországi cégnél ingyen házhoz hozzák a gitárt. Ha nem vagy megelégedve a termékkel, akkor (a vásárlástól számított 1 héten belül) csak felhívod őket, kijön a futár ingyen és vissza adja a pénzed és ezen kívül 1 év garancia van a termékekre. Ebben az esetben is a futár viszi el tőled ingyen és visszahozza, ha megjavították. Igaz, ilyet csak náluk láttam eddig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!