Aliexpressen garanciális ügyintézés? Küldjem vissza a csomagot?
Aliról rendeltem egy vízszűrőt (akciósan) 20.5 USD + 0 USD posta értékben. Bankkártyával fizettem.
Említett termék törött állapotban jött a dobozon belül.
Nem hiszem hogy a szállítás során sérült, gyári hibás volt a termék.
Nem rögzítettem videóra, hogy kinyitom a csomagot és már eleve törött. Csak fotóbizonyítékom van, amire mondhatja bárki, hogy akár Én is lehetek aki eltörte, ezt meg nem tudom mivel megcáfolni...
Felvettem az eladóval a kapcsolatot -> Open dispute -> leírva a problémámat, fényképet mellékelve, kérve hogy térítse vissza a vételárat.
Erre 3 lehetőséget kínált.
Az egyik, hogy visszaküldöm, és akkor van teljes ár-visszatérítés.
261 grammosan jött a csomag. - Ezt ahogy néztem, elsőbbségi levélként, 500 grammig 2570 HUF + 850 HUF ajánlottal, tehát 3420 HUF lenne, tehát valamivel több mint 12 USD... és akkor még lehet hogy a vámmal is szórakoznom kell, nyomtatni, Postára futkosni.
A másik 2 lehetőség, hogy megtartom így a terméket, és 3 USD értékben kompenzálnak a kárért, mint elszámolandó javítási költség, vagy kedvezmény a következő vásárláskor.
Megnéztem mennyibe kerül a törött alkatrész (a készülék lelke, a kerámia szűrőbetét) cseréje: Alin az akciós, leges-leges-legolcsóbb 15 USD, és csak másik eladónál van!
Szerintetek mit csináljak?
A 12 USD-s postával elég drága üzletet csináltam magamnak ha azt választom, a felajánlott 3 USD-vel pontosan ugyan ott vagyok pénzügyileg, ha veszek belőle cserealkatrészt, és csináltam egy baromi rossz üzletet. - Mennyire látjátok esélyesnek, hogy 15 USD-t adok meg, mint reális, kért kompenzációs összeget (Amit nyilván az eladó elutasít majd) és majd megegyezés hiányában továbbítva az Alinak az ügyet, ők azt jóváírják nekem?
Vagy próbálkozzak 10-12 USD kárigénnyel, és akkor kicsit bukok rajta ugyan (akciósan vettem tőlük), de jobb eséllyel megegyezek az eladóval?
Aliexpressz nem az igazi ebbol a szempontbol, tul messze vannak az eladok.
Rizikos toluk rendelni torekeny vagy tul nagy dolgot.
En papirpoharat rendelek csak toluk, a reggeli, utkozben innivalo kavemnak, 100-as csomagban. Azzal nincs gond :)
Regi igazsag, hogy nem az a legolcsobb, ami a legolcsobb...
Köszönöm az eddigi válaszokat!
15.9 USD-re felszökött a cserealkatrész ára.
Módosítottam a követelésemet erre az összegre, elutasítva a 3 USD-s ajánlatot.
Újra ketyeg az óra, újabb 4-5 nap várakozás! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!