Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Aliexpressen garanciális...

Aliexpressen garanciális ügyintézés? Küldjem vissza a csomagot?

Figyelt kérdés

Aliról rendeltem egy vízszűrőt (akciósan) 20.5 USD + 0 USD posta értékben. Bankkártyával fizettem.

Említett termék törött állapotban jött a dobozon belül.

Nem hiszem hogy a szállítás során sérült, gyári hibás volt a termék.

Nem rögzítettem videóra, hogy kinyitom a csomagot és már eleve törött. Csak fotóbizonyítékom van, amire mondhatja bárki, hogy akár Én is lehetek aki eltörte, ezt meg nem tudom mivel megcáfolni...

Felvettem az eladóval a kapcsolatot -> Open dispute -> leírva a problémámat, fényképet mellékelve, kérve hogy térítse vissza a vételárat.

Erre 3 lehetőséget kínált.

Az egyik, hogy visszaküldöm, és akkor van teljes ár-visszatérítés.

261 grammosan jött a csomag. - Ezt ahogy néztem, elsőbbségi levélként, 500 grammig 2570 HUF + 850 HUF ajánlottal, tehát 3420 HUF lenne, tehát valamivel több mint 12 USD... és akkor még lehet hogy a vámmal is szórakoznom kell, nyomtatni, Postára futkosni.

A másik 2 lehetőség, hogy megtartom így a terméket, és 3 USD értékben kompenzálnak a kárért, mint elszámolandó javítási költség, vagy kedvezmény a következő vásárláskor.

Megnéztem mennyibe kerül a törött alkatrész (a készülék lelke, a kerámia szűrőbetét) cseréje: Alin az akciós, leges-leges-legolcsóbb 15 USD, és csak másik eladónál van!


Szerintetek mit csináljak?


A 12 USD-s postával elég drága üzletet csináltam magamnak ha azt választom, a felajánlott 3 USD-vel pontosan ugyan ott vagyok pénzügyileg, ha veszek belőle cserealkatrészt, és csináltam egy baromi rossz üzletet. - Mennyire látjátok esélyesnek, hogy 15 USD-t adok meg, mint reális, kért kompenzációs összeget (Amit nyilván az eladó elutasít majd) és majd megegyezés hiányában továbbítva az Alinak az ügyet, ők azt jóváírják nekem?

Vagy próbálkozzak 10-12 USD kárigénnyel, és akkor kicsit bukok rajta ugyan (akciósan vettem tőlük), de jobb eséllyel megegyezek az eladóval?



2016. jún. 16. 01:19
 1/7 A kérdező kommentje:
print screen az ügyről: [link]
2016. jún. 16. 01:22
 2/7 anonim ***** válasza:

Aliexpressz nem az igazi ebbol a szempontbol, tul messze vannak az eladok.

Rizikos toluk rendelni torekeny vagy tul nagy dolgot.

En papirpoharat rendelek csak toluk, a reggeli, utkozben innivalo kavemnak, 100-as csomagban. Azzal nincs gond :)


Regi igazsag, hogy nem az a legolcsobb, ami a legolcsobb...

2016. jún. 16. 03:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Sokszor rendeltem már az aliról. Volt mar vitas ügyem is. Legtobb esetben a vevőnek adnak igazat. Ugyhogy én a helyedben mindenkeppen a magasabb visszatérítést kérném. Indoklásba még azt is beleìrhatnád,hogy nem a Te hibád,hogy eltörött, nem Te hibáztál. Vissza nem postázod,mert az nagyon drága és nem éri meg. Szóval minimum 15 dollart kérj vissza,ha nem az egész áŕát....Ne engedj ebből...
2016. jún. 16. 07:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm az eddigi válaszokat!

15.9 USD-re felszökött a cserealkatrész ára.

Módosítottam a követelésemet erre az összegre, elutasítva a 3 USD-s ajánlatot.

Újra ketyeg az óra, újabb 4-5 nap várakozás! :)

2016. jún. 16. 10:10
 5/7 A kérdező kommentje:

Az eset folytatása:

[link]

Mellébeszélés.

Nyomtam egy escalate dispute-ot, ment Alihoz az ügy.

2016. jún. 20. 14:11
 6/7 A kérdező kommentje:
Escalalate dispute, pár napig ültek rajta az Alinál, de a javamra döntöttek!
2016. júl. 9. 17:11
 7/7 anonim ***** válasza:
Ugye ugye 😀 aliexpress nagyon vevőpárti..
2016. júl. 10. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!