Garanciális ügyintézés miatt elégedetlen vagyok és a boltban nem adják oda a panaszkönyvet. Mit tehetnék?
Figyelt kérdés
Decemberben vásároltam egy alaplapot, gyári hibás volt, januárban kicserélték. Február legelején az új is tönkrement, és arról is kiderült, hogy gyári hibás. A garanciális ügyintézés határidejei mindkét esetben túllépték a 30 napot, és amikor bent a boltban emiatt kértem a panaszkönyvet, azt vágták a képembe, hogy garanciális ügyintézés miatt ők nem adnak nekem panaszkönyvet, mert csak új termék vásárlása esetén tehetek panaszt. Ordítoztam velük idegességemben egy sort, hogy ezt nem tehetik, de ők kötik az ebet a karóhoz, és nem adják oda a panaszkönyvet. Ilyenkor mit tehetnék? (3 hónapja gyakorlatilag két napot se tudtam használni a terméket és a csertereméket se. Rendkívül bosszús vagyok, és feltételezem, hogy itt valami sumákolás van a háttérben.)2014. márc. 10. 12:50
1/7 A kérdező kommentje:
Elnézést, nem február legelején ment tönkre, hanem korábban. Február legelején (február 3.) vittem vissza a kiskereskedésbe, mert addig sajnos nem volt alkalmam az utazásra.
2014. márc. 10. 12:52
2/7 anonim válasza:
A fogyasztóvédelmet ha felhívod akkor telefonon keresztül tudnak tájékzotatni, illetve be is jelentheted náluk az üzletet. nekem annó telefonon keresztül elmondták a jogaimat, aztán mondták ha nem sikerülne elintézni az üzlettel akkor csörögjek vissza és hivatalos útra terelik a dolgot. Innentől már elég volt annyit mondanom az üzletben, hogy "beszéltem a fogyasztóvédelemmel és..." utána már hirtelen meg tudták oldani a problémámat.
3/7 szántóvető válasza:
NFH kell neked,csatolj minden fénymásolt dokumentumot/számlát ill. ne felejtsd el megemlíteni hogy nem adták át a panaszkönyvet.
4/7 anonim válasza:
Egy kis OFF. Cseréld ki a tápegységet is. Lehet, az baxxa szét az alaplapodat. Ha így van, a következőt is tönkre fogja tenni.
5/7 anonim válasza:
a panaszkönyvet KÖTELESEK odaadni, ha te kéred, hogy be szeretnél írni ... nem mérlegelhetnek, hogy az rájuk tartozik-e avagy sem
azt tudni kell, hogy a panaszkönyvi bejegyzést más nem olvassa alapesetben, csak a cég, és ő válaszolja meg, de tájékoztatnia kell téged arról, hogy ha nem fogadod el a választ, akkor melyik szervnél kérhetsz jogorvoslatot (név, cím) ... a panaszkönyvet a Fogyasztóvédelem csak akkor nézi meg, ha egyébként ott ellenőrzést tartanak ... ezt azért írom, mert sokan azt hiszik, hogy a panaszukat továbbítani fogják valahová, hát nem
6/7 anonim válasza:
A panaszkönyv hivatalos dokumentum, az átadása pedig nem opcionális. Máskor legyél határozottabb.
7/7 anonim válasza:
"Innentől már elég volt annyit mondanom az üzletben, hogy "beszéltem a fogyasztóvédelemmel és..." utána már hirtelen meg tudták oldani a problémámat.o" én a helyedben nem mennék vissza szólni nekik ahogy előttem írták , hanem "csörögjek vissza és hivatalos útra terelik a dolgot." ezt tettem volna, szórakozzanak a nénikéjükkel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!