Miért nem tudom lekérdezni az adatforgalmamat a Telekomnál?
Figyelt kérdés
Már régebben is sokat kínlódtam vele, de nagy nehezen sikerült megtalálnom. Most a napokban frissítették az oldalt és eltűnt az az útvonal, amelyen le tudtam volna kérdezni.
Régen, és most is úgy volt, hogy a az online ügyintézésnél a "havi forgalomra" kattintva lehetséges, de ilyen menüpont már akkor sem létezett. Vagy amikor egy másik módóon próbálom megközelíteni, miután kiválasztottam, hogy mit akarok megnézni (adatforgalom) az oldal újratölt és semmit nem hoz be.
Eddig az Egyenlegek- Lekérdezés útvonalon használtam (amit ugye töröltek)
2016. máj. 25. 18:30
1/2 anonim válasza:
Én az T-s appot használom, rögtön a főoldalon nagyba kiteszi a keretet. De valahol a weboldalon is fent van egy almenüben.
2/2 A kérdező kommentje:
Nekem az App nem jó, csakis az oldalon, és annak kéne nekem a leírása, hogy hogyan jutok el oda.
2016. máj. 26. 21:33
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!