300 Ft miatt érdemes panaszt tenni a Telekomnál?
A Telekomnál van a TV, internet, telefon, és mobil előfizetésem is.
Most nagytakarítás közben megtaláltam a szerződést, amit csupán kíváncsiságból összehasonlítottam a legutóbbi számlákkal, és feltűnt hogy a vezetékes internetért 300 Ft-al többen fizetek. A szerződésben 3300 Ft szerepel, a számlákon meg 3600 Ft. Oké nem nagy összeg, de szerintetek érdemes ezt jelezni nekik? Azt nyilván nem várom el, hogy visszamenőleg jóváírják az egészet, mert hát én voltam figyelmetlen, és nekem kellett volna már 1 éve jeleznem, de arra van esély hogy a következő számlákon már a helyes összeg jelenjen meg? Vagy elfognak hajtani?
Köszönöm a válaszokat!
Most megnéztem az online ügyfélszolgálaton a szerződés létrejötte utáni 1. számlát, és már ott is a hibás, 3600 Ft-os összeg szerepelt, a szerződésbe pedig 3300 Ft van, ráadásul egy papírra felírtam külön az összesített havidíjat, amit még telefonon mondtak, és az is 300 Ft-al kevesebb, mint amennyit eddig fizettem.
Lehet ez a 300 forint nem tűnik soknak, de:
ha két évre kötötted az 24x300 ami már 7200 forint, tehát majdnem, hogy két hónappal többet fizetsz, mint amit kapsz. Persze, lehet, hogy nem hiba, hanem valami extra is benne van az árban. Kérdezz rá!
Felhívtam őket.
A panaszomat továbbították az illetékes osztálynak, akik 30 napon beleül írásos formában tájékoztatnak majd hogy mire jutottak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!