MIKLÓS18 kérdése:
A Tesco-áruházban vett terméket hány napig van jogom visszajuttatni az üzletnek, ha nem hibás, csak elégedtlen vagyok vele?
Figyelt kérdés
Egy magas árú terméket kinéztem magamnak,de nem tudom biztosan,hogy igényeimet ki fogja-e elégíteni,jótállása van,ezért a tesco alkalmazottak nem engedték,hogy feltépjem és belenézzek,pedig az mérvadó lett volna,így pedig nem merem megvenni,nehogy utólagosan rossz befektetés legyen,de nem túl kelendő portéka, épp az ára miatt,így nem kell készletkiürüléstől félnem,de:azt godnoltam,hogy ha elégedetlen leszek vele,az esetben egyszerűen visszaviszem és kérem az értékének a kompenzációját felém!72 órán belül ezt nem tagadtatják meg,ha nálam van a blokk,ugye? mert ha azt mondják,hogy ilyen nincs,akkor nagyon kiborulok,ezért kérdezem meg,hogy lehet-e ilyet?(aki ért hozzá valamilyen oknál fogva,azok válaszát szívesen fogadom!)(az árának a levásárlása tabu,mert akkora áron nem tudnék mit venni,úgyhogy e lehetőség nem jó nekem!)2016. júl. 12. 00:01
1/3 anonim válasza:
Azért mert elégedetlen vagy vele, nem veszik vissza.
Esetleg rendeld meg valahonnan internetről és szállíttasd ki házhoz. Akkor a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján 14 napon belül visszaküldheted a cégnek (a saját költségeden, üzletben leadás általában nem játszik) indoklás nélkül, a cég pedig köteles a vételárat visszafizetni (30 napon belül).
3/3 anonim válasza:
Amit boltba veszel azt - ha nem hibás - nem kötelesek visszacserélni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!