Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A TESCO-ban vettem egy hibás...

A TESCO-ban vettem egy hibás játékot, mi tévő legyek?

Figyelt kérdés
Karácsonykor vettem kistestvéremnek a Tesco-ban egy 9000 Ft értékű játékot, ami televízióra csatlakoztatható. Kipróbáltam, hogy ne hibás készüléket kapjon véletlen. A játék 1-2 perc után lefagyott, zúgott, kattogott. Visszavittem és azt mondták, hogy cseréljek benne elemet. Mondtam nekik, hogy vadi új tartós elemek vannak benne, de nem hittek nekem. Hazavittem és vettem bele még egy szett elemet, nehogy VÉLETLEN nekik legyen igazuk. Ugyan úgy lefagyott, zúgott, kattogott. Másodszorra is vissza vittem, amikor azt mondták, hogy esetleg el tudják küldeni javíttatni, ami 3 hét.. bele egyeztem. A héten jött egy SMS, hogy menjek be érte, megérkezett, megjavították. A szerviz lapra az volt rá írva, hogy "Tegyen bele új elemet!". A játék természetesen azóta is rossz... Kicsit frusztráló, hogy ennyire hülyének nézik az embert. Mi tévő legyek?

2014. jan. 25. 15:22
 1/3 anonim válasza:
Talán ez a link segít. [link]
2014. jan. 25. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Már az elején nem kellett volna hagynod hogy elhajtsanak, 3 napon belül cserélni kötelesek.
2014. jan. 25. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Vidd vissza újra, amúgy kicsit sántít ez a történet...
2014. jan. 25. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!