Hibás termék vétele esetén, a TESCO-ban hogy kell jegyzőkönyvet felvenni?
Írj a központi vevőszolgálatnak:
Nehezen tudom elképzelni, hogy odamész az ügyfélszolgálathoz, hogy vettél egy hibás kávéfőzőt ott meg senki sem foglalkozna veled.
De írd meg kérlek, hogy milyen termék és mi a hibája, illetve mit értesz az alatt, hogy "Nem igazán foglalkoznak vele"..
Vásároltam a Tesco-ban egy Ubisoft Exclusive (arany színű, uplay kiadású) HAWX 2.-t.
Amikor hazaértem, nem tudtam aktiválni a játékot. Többszörös próbálkozás után sem sikerült, és ekkor vettem észre, hogy a kód ami a játék kisfüzetére van matricaként ragasztva, a HAWX első részéhez tartozik.
Visszavittem a tesco-ba, a blokkal együtt! A reakciójuk az volt, hogy ilyen nincs, nem létezik, lehetetlen hogy rossz kódot kaptam volna. Ennyivel el vagyok intézve. (nem kevertem össze az O-t a 0-val, kipróbáltam úgy is)
Ilyenkor mi a teendő?
Feltételezem én az a kis füzetke amin a kód volt a csomagoláson belül található - ergo ehhez a Tesconak semmi köze nincs, nem is tudnak vele mit kezdeni, törvényileg pedig nem kötelesek "aktiválandó" terméket visszavenni, hiszen nem bizonyítható, hogy te nem csak hazavitted, aktiváltad majd szeretnéd visszaváltani.
Az UBISOFT magyar forgalmazóját keresd a problémáddal szerintem, ez sokkal inkább rájuk tartozik.
Köszönöm mindenkinek a kommenteket!
Utolsó, amit írtál az nem egészében így működik, de köszönöm a reakciót.
Természetesen a Tesco visszacserélte - ahogy kellett neki. Igaz csak 2. próbálkozásra, de végeredményben lényegtelen.
Ha engem kérdezel nem kötelességből, hanem "jófejségből" vették vissza.
De a lényeg, hogy megoldódott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!