Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hibás termék vétele esetén, a...

Hibás termék vétele esetén, a TESCO-ban hogy kell jegyzőkönyvet felvenni?

Figyelt kérdés
Nem igazán foglalkoznak a problémámmal, pedig hibás a termék amit árulnak. Hogy működik a folyamat?
2014. nov. 20. 11:11
 1/8 anonim ***** válasza:

Írj a központi vevőszolgálatnak:

[link]

2014. nov. 20. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Nehezen tudom elképzelni, hogy odamész az ügyfélszolgálathoz, hogy vettél egy hibás kávéfőzőt ott meg senki sem foglalkozna veled.


De írd meg kérlek, hogy milyen termék és mi a hibája, illetve mit értesz az alatt, hogy "Nem igazán foglalkoznak vele"..

2014. nov. 20. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Vásároltam a Tesco-ban egy Ubisoft Exclusive (arany színű, uplay kiadású) HAWX 2.-t.

Amikor hazaértem, nem tudtam aktiválni a játékot. Többszörös próbálkozás után sem sikerült, és ekkor vettem észre, hogy a kód ami a játék kisfüzetére van matricaként ragasztva, a HAWX első részéhez tartozik.


Visszavittem a tesco-ba, a blokkal együtt! A reakciójuk az volt, hogy ilyen nincs, nem létezik, lehetetlen hogy rossz kódot kaptam volna. Ennyivel el vagyok intézve. (nem kevertem össze az O-t a 0-val, kipróbáltam úgy is)

Ilyenkor mi a teendő?

2014. nov. 20. 14:32
 4/8 A kérdező kommentje:
A kérdést a végéről hagyd figyelmen kívül.
2014. nov. 20. 14:33
 5/8 anonim ***** válasza:

Feltételezem én az a kis füzetke amin a kód volt a csomagoláson belül található - ergo ehhez a Tesconak semmi köze nincs, nem is tudnak vele mit kezdeni, törvényileg pedig nem kötelesek "aktiválandó" terméket visszavenni, hiszen nem bizonyítható, hogy te nem csak hazavitted, aktiváltad majd szeretnéd visszaváltani.


Az UBISOFT magyar forgalmazóját keresd a problémáddal szerintem, ez sokkal inkább rájuk tartozik.

2014. nov. 20. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm mindenkinek a kommenteket!

Utolsó, amit írtál az nem egészében így működik, de köszönöm a reakciót.


Természetesen a Tesco visszacserélte - ahogy kellett neki. Igaz csak 2. próbálkozásra, de végeredményben lényegtelen.

2014. nov. 20. 18:23
 7/8 anonim ***** válasza:

Ha engem kérdezel nem kötelességből, hanem "jófejségből" vették vissza.


De a lényeg, hogy megoldódott.

2014. nov. 20. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Mivel a Tesco megvette a terméket, ezért a termékre garanciát vállalt, tehát a felelősség is az övék. Jófejségből ilyet nem csinálnak.
2014. nov. 20. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!