Aliexpress termék visszaküldés?
Rendeltem 3 kisruhát az Ali-tól, 3 különböző méretben. Ezek ilyen kb. térdig érő kis ruhák kellett volna, hogy legyenek. Na már most, mikor megkaptam, akkor láttam, hogy még a legnagyobb méret is akkora, mint egy póló. Még csak véletlenül sem ruha hosszúságú, borzalmasan el van szabva, hordhatatlan!
Írtam az eladónak, hogy mi a helyzet, de azóta sem válaszolt! Írtam még egyszer, semmi...
Vissza akarom kapni a pénzemet, de amikor rámegyek az Open Dispute-ra, azt írja ki a Full refund-nál, hogy ha vissza szeretném küldeni a terméket, nekem kell fizetni a postát. Ez igaz? Akkor is, ha az ő hibájuk?
És hova kell ilyenkor küldeni????? És az Ali honnan tudja meg, hogy én visszaküldtem? És vissza kell adnia a pénzt?
Valaki segítsen légyszi!!!
Köszönöm! :-)
Minden netes rendelésnél TERMÉSZETES, hogy neked kell önköltségen visszaküldened a terméket.
Oda kell visszaküldeni, ahonnan jött. Nyitsz egy disupute-ot és majd az eladó megírja, ugyanis te itt ELADÓKTÓL vásárolsz, az ALI csak egy felület.
A feladást igazoló rakszámot kell az ALInak megadni, amint nyomon tudják követni, hogy valóban feladtad a terméket.
Visszaadni akkor fogják a pénzt, ha elfogadják a reklamációdat. Ehhez kérni fognak bizonyítékot (pl. fotó a termékről, arról, hogy hibás a méret - pl. centit raksz mellé mikor fotózod).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!