Csak Én látom úgy, hogy az Amway valóságos agymosásra épül? Vagy a többi MLM cég is így működik?
Keresztszüleim pár hónappal ezelőtt beszálltak az Amway-be. A sógoruk ismertette meg velük ezt a vállalatot. A legtöbb holmijuk az Amwayből kerül ki. Nem igazán tudják eladni őket, ugyanis egy kisebb városban élnek, az emberek többsége pedig ugye jobban megnézi, hogy mire költ és mennyit. Ennek ellenére másról sem tudnak beszélni, csak az Amway-ről. Azt állítják, hogy sokkal tovább kitartanak, gazdaságosabbak, mint a bolti termékek, így ha megnézi az ember az árát, nem is kerül annyira sokba. Gyakorlatilag minden terméket lehordanak, ami nem Amway-s, rettentő erőszakos az üzletpolitikájuk. A múltkor szóba került, hogy a mi családunk Nivea arckrémet használ, tusfürdőből Yves Rocher, vajból pedig a Bords Eve a kedvencünk, erre rögtön azzal a szöveggel jöttek, hogy ezek egy kalap kakát nem érnek. Szerintük, ha lenne egy csepp eszünk, az ő arckrémjüket vennénk, ami 100000 (!) ft.
Most vázolom a tapasztalataimat. A vitaminjukat kipróbálta Anyukám, meg is voltunk vele elégedve, tényleg nem rossz. A mosogatógép tabletta viszont jóval drágább volt, mint mondjuk a Calgonit Finish, és semmivel sem tudott többet, így azóta is a Finish-re esküszünk. Személy szerint Nekünk a Pur mosogatószer is jobban bevált, hiába olcsóbb árkategória. Sosem értettem, hogy miért kéne kidobni pár ezer forinttal többet egy bizonyos termékre, hogyha a boltban elérhető az olcsóbb változata, ami ráadásul hasonló összetételű és minőségét tekintve sem rosszabb?
Mintha ennek a cégnek nagyobb lenne a füstje, mint a lángja. Ti hogyan látjátok? Mit gondoltok?
Kedves utolso elotti hozzaszolo.
Az Apple termekeket nem azert viszi mindenki, mert hu de jo, hanem mert baromi eros marketingje volt/van.
Az utobbi 10-15 evben szinte minden filmben szublimalisan reklamozzak, amitol minden birka azt akar venni. Ez elmondhato minden hires markarol amit reklamoznak a tv-ben, radioban, ujsagokon, filmekben, sot meg hiressegeken keresztul is.
Az MLM viszont nem erre a tipusu marketingre kolt, hanem a piramis rendszerere.
Kérdező, az MLM-cégek mind agymosásra építenek, és az emberek hiszékenységét forintosítják. A termék többnyire csak alibizésnek van, hogy a hatóságok ne bsszák meg őket piramisjáték miatt. Ha olyan csudatermékek volnának, már rég befutottak volna, nem egy kis sufnicég raktárából kellene eladogatni méregdrágán, vinnék mint a cukrot.
00:03, ez totál ökörség, hogy csak a jó "márketting" adja el az iPhone-t. Az Apple-nek is volt olyan terméke, amivel óriásit bukott, konkrétan a Pippin. Biztos a "márkettinges" hibája volt, hogy egy rakás szar a termék, és a céget majdnem csődközelbe vitte. De ugyanez igaz a Phillips-re is, konkrétan a CD-I nevű csodaketyerére, vagy a Nintendó esetében a Virtual Boy-ra.
"Én megtaláltam ezt a céget és elhiheted, hogy nem kell tukmálni, mert ha beszélni tudna a termékünk, akkor eladná saját magát.."
:-DDDDD Csak nem a csipkecsoda gyógytea?? :-))
43-asnak ne köszönd, mert hülyeséget ír!
Ááá, sokkal jobb termékeink vannak, de a cég is tuti, meg a kifizetési rendszer is!
19:59, ha egy termék olyan csudajó, akkor alapból nem is lenne szükség mindenféle noname cégre hogy eladogassa, mert az emberek úgy vinnék mint a cukrot, és záros határidőn belül a boltok polcaira kerülne. Ezzel fölöslegesen mész szembe, mert ez tény.
Ami a "márketinget" illeti, utána lehet olvasni, hogy az általam felsorolt eszközök miért buktak el, hiába gyártotta őket valami világhírű mamutvállalat.
Szép meséket meg már Andersen is tudott mondani, igaz, neki jobban is hiszek.
Kedves Kérdező!
Eleve a kérdés feltevése is sugallta, hogy milyen választ szeretnél kapni, ezért komoly értéke nincs a válaszoknak, mert Te már úgyis döntöttél. A vonzás törvénye alapján szépen be is jöttek az MLM gyűlölők, amire vártál, és ha beír egy olyan, akinek sikere van MLM hálózatban, úgy néztek rá, mint egy marslakóra, aki még idióta is.
Ezért nincs értelme feltenni olyan kérdést, amire a választ már magadban eldöntötted.
Ezt a boltban is elmondhatják. A lényegi különbség az, hogy a bolt polcán nem beszél a termék, az igazi MLM alapja pedig a személyes tapasztalat, amit elmondunk az ismerősöknek.Lehet etikusan csinálni, igazi tapasztalatokat átadni, annyi a különbség, hogy a tv reklámokat a személyes reklámozással helyettesítik, az erre fordított pénzt a hálózatban szétosztják. Hogy valakinek ez nem tetszik, az az ő személyes véleménye, ettől a rendszer még kitűnően müködik, persze itt is vannak jobb és kevésbé jó termékek, mint máshol.
Ha rossz terméket reklámozol, az nem etikus, azt lehet szídni, hogy a pénzért csinálja. Ha jó a termék, én nem találok abban semmi rosszat, ha elmondom az ismerőseimnek.
Ez az én személyes véleményem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!