Miért titkosak az Amway termékforgalmazók létszámára vonatkozó hazai adatok?
Dreher termékek árusításával hány ember hozható kapcsolatba? Akkor a Dreher eladási adatokat osszuk el a tesco auchan spar cba sarkikocsma stb alkalmazottainak számával, és állapítsuk meg, hogy a boltban elég keveset keresnek?
Én úgy tudom, hogy hosszú évek óta 30-40ezer a taglétszám (nyilván cserélődik), és a legtöbb a piacnyitás utáni 1-2 évben volt, max kb 90.000,-
Amúgy nem tudom, hogy ez valóban féltett kincs-e, de ha én tudom, nagyon top secret nem lehet... Amúgy azt melyik multiból tudod kiszedni, hogy hány kereskedelmi partnere van? Mondjuk hogy Nikon fényképezőgépet hány vállalkozás árul. Ez ugyanannyira nem releváns, mint az amway hasonló adata. Vagy ha te fotóboltot akarsz nyitni, számodra fontos, hogy amióta itt van a cég az országban, évről évre legyen egyre több viszonteladó partner?
Én inkább csak azt nézném, NEKEM milyen lehetőségem van, az én környezetemben van-e igény ilyen boltra.
Kérdező, te ugye még semmit nem vállalkoztál?
Azért kellene tudnom a hazai forgalmazók számát, hogy ellenőrizni tudjam, igazat mondanak-e nekem a marketingtervben. A bemutatón azt állítják, minden ügyes és szorgalmas belépő új ügyes és szorgalmas belépőket fog találni, ezért fejlődik dinamikusan az üzlet. Ehhez képest én úgy tudom, kb. 20 éve dinamikusan egy helyben totyog, mert ahány ember belép, annyi le is morzsolódik.
Azt is jó volna tudni, hány ember kap ma jogdíjat az Amwaytől. Mivel a passzív jövedelem a legvonzóbb pontja az üzleti tervnek, talán ezt a számot sem kellene titokban tartani. Még azt sem tudtam eddig kideríteni, hány ember érte el nálunk a gyémánt szintet.
Mivel ez egy hálózatépítő üzlet, a hálózatépítés eredményeit nem volna szabad üzleti titokként kezelni. A hagyományos vállalkozásokkal való összevetés (Dreher, Fotex, stb.) teljesen abszurd, azzal nem tudok mit kezdeni.
"A bemutatón azt állítják, minden ügyes és szorgalmas belépő új ügyes és szorgalmas belépőket fog találni, ezért fejlődik dinamikusan az üzlet. Ehhez képest én úgy tudom, kb. 20 éve dinamikusan egy helyben totyog, mert ahány ember belép, annyi le is morzsolódik. "
Ha te ügyes vagy, fejlődni fogsz. Ha nem, lemorzsolódsz. Igen, van mindegyikből. Ha több van ügyes, fejlődő emberből, akkor garantált, hogy te is ügyes leszel? Ha több van lemorzsolódóból, akkor garantált, hogy te is lemorzsolódsz? Vagy csak valószínűbb a fenti eredmény? Mi akarsz lenni, statisztika? Nos, szerintem ez nem neked való üzlet.. :)
Neked akárki akármit mond a bemutatón, akár mézesmadzag, akár nyers tények, akár hazudik, akár buta, akár félreinformált, attól még a te valós lehetőséged nem változik. Ha ügyes vagy, nyerhetsz. Ha statisztika, bele se kezdj!
Amúgy a termék szerinted jó? Szerinted megéri az árát? Ha igen, és te jól jársz vele, kit érdekel, mit gondolnak mások? Ha szerinted túlárazott szar, és átverik az embereket vele, akkor te is szívesen folytatod az átverést, ha a statisztika pénzt ígér neked?
Amúgy hívd fel az Amwayt, és kérdezd meg őket, biztos vagyok benne, hogy válaszolnak. 1/345-1300
"Még azt sem tudtam eddig kideríteni, hány ember érte el nálunk a gyémánt szintet. "
Nos, gondolom sok időt a google előtt sem töltöttél. Itt egy lista, nem tudom mennyire friss, de kiindulásnak jó:
"Egy hálózatépítő üzletnél szerintem mégis csak fontos kérdés, hogy az elmúlt évtizedekben épült-e a hálózat?!"
Ez igaz, de az Amway nem hálózatépítő üzlet. Ők egy kutatófejlesztőgyártó üzlet. Rózsa Sándor soha egyetlen embert sem szponzorált. Hálózatépítő üzlete a termékforgalmazóknak van, ilyen kérdésekről őket kellene megkérdezned, ha valóban választ akarsz.
De jól sejtem, hogy nem is választ akarsz, hanem azt akarod bizonyítani, hogy az amway üzlet nem is működik, és aki mást állít, az hazudik?
Nem akarok én semmit sem bizonyítani, hiszen nem is állításaim vannak, csupán kérdéseim. A cég magyarországi képviselete megtehetné, hogy válaszol az érdeklődő kérdésekre, de nem teszi. A termékforgalmazók azért nem tudnak nekem válaszolni, mert a taglétszámra vonatkozó adatokat ők sem ismerik, valószínűleg nem is ismerhetik.
Hajdanán, a legendák szerint, amikor megnyílt a magyarországi piac, minden N21 gyűlésen büszkén ünnepelték a ma már titkos taglétszámot, hiszen hétről hétre magasabb volt a szám. Volt egy Amagramm (?) nevű újság, amelyben sok oldalt foglalt el az új címviselők névsora. Mindez azóta üzleti titokká vált, szintén csak valószínűsítem és nem állítom, hogy azért, mert nem lehet vele büszkélkedni.
Ha egy üzleti vállalkozás bemutatásakor dinamikusan fejlődő hálózatot vázolnak fel, akkor talán illene erre vonatkozóan valamiféle bizonyítékot is felmutatni.
Számokat nem tudna valaki?
Többre mennénk vele, mint ha azon vitatkozunk, mire való a statisztika.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!