Miért titkosak az Amway termékforgalmazók létszámára vonatkozó hazai adatok?
Nagy nehezen rátaláltam a honlapon, mi a "hivatalos" válasz a kérdésemre:
"Az Amway Hungária Marketing Kft., az Amway Részvénytársaság magyarországi leányvállalata 1991-ben jött létre, jelenleg már több tízezer üzleti vállalkozója van."
Ezt a választ kellene egy kicsit pontosítani, mert a 20 ezer is "több tízezer" meg az 500 ezer is.
Találtam egy remek cikket:
Év Belföldi értékesítés nettó árbevétel (millió Ft) Adózott eredmény (millió ft) Termékforgalmazók száma
1992 2300 nincs adat (n. a.) 94 ezer
1996 4100 n.a. 60 ezer
1997 5800 573 n. a.
1998 6200 692 40-50 ezer
1999 3800 230 29 ezer
2001 6385 348,67 n. a.
2002 8430 397,22 30 ezer
2003 10348 176 n. a.
2004 11308 144 n. a.
2005 4861 -609 40 ezer
2006 6202 174,8 n. a.
2007 7515 620,4 n. a.
2008 6858 -815 47 ezer
2009 6205 233,5 35 ezer
2010 5000 147,2 35 ezer
"Például az egyetlen magyar Koronás Gyémántjuk már évek óta más MLM cégnél dolgozik, mégis ott tartják nyilván, mintha most is aktívak lennének az Amway-ben."
Ezzel kapcsolatban két dolog:
- a többi gyémánt és afölötti sem feltétlenül aktív ma az üzletben, az is lehet, hogy most nem minősülnek arra a szintre, de egyszer legalább elérték, azért szerepelnek ott.
- ha valakit kirúgtak, meghalt, abbahagyta, attól még ő elért egy teljesítményt, azt miért vennék el tőle? Egerszegi Krisztina ma már teljesen mással foglalkozik, ne is tartsuk nyilván, mint OB-t?
"Volt egy Amagramm (?) nevű újság, amelyben sok oldalt foglalt el az új címviselők névsora. Mindez azóta üzleti titokká vált, szintén csak valószínűsítem és nem állítom, hogy azért, mert nem lehet vele büszkélkedni."
Se állítani, se valószínűsíteni nem kell az ostobaságot, miszerint ez üzleti titok lenne.
Amagram ma is van, nagyon eldugva sincs.. Remélem segít:
Köszi az Amagram-linket.
Szerintem azért kicsit el van dugva. :)
Hmmmm. Amway.
Én aktív voltam, valamely szinten szorgalmas és talán ügyes is. Csak lassú. Megváltozott az életkörülményem, és sajnos a jelenlegi munkám mellett nincsen időm rá. Amit most keresek, az sokaknak egy álomfizetés lenne, de amit ezért nyújtok, az a rengeteg idő. Gyakorlatilag Heti 5-6 napon keresztül csak aludni járok haza. Az Amway-nél ha legalább egy 15-18%-os szintet el tudtam volna érni, akkor most nem kéne ezt csinálnom. Én most is regisztrált tag vagyok, de látom, ahogy leépül az egyszer már felépített üzletem. Szomorú lenne, ha csak ezt látnám az egészben. VISZONT! Megváltoztatta az életem. Megtanított pozitívan gondolkodni. Megtanított arra, hogy mivel érdemes, és mivel nem, foglalkozni. Megtanított arra, hogy mindig észrevegyek olyan dolgokat, amit azelőtt sohasem. Franc az üzletbe! Basszus azok az emberek, akikkel együtt voltam az infókon leszoktattak a dohányzásról. Egy teljes más életminőséget kaptam azért, mert egyszer elhittem a marketingtervet. Én a Schwarz rendszerhez tartozom. És nem foglalkozom vele, hogy hányan vagyunk. Valaki megérti ezt, valaki nem. Valakinek elég, hogy alkalmazott valahol, valaki többet szeretne. Itt van lehetőség többet elérni, alkalmazottként nem biztos. Itt amire megtaníthatnak az az, hogy úgy tudsz majd pénzt keresni, hogy közben másokat is hozzásegítesz hozzá. Ez itt a lényeg. Mert a cégnél sohasem a termék volt a legfontosabb,hanem az EMBER! További szép napot mindenkinek!
Lassan másfél évtizede küzdöm azért, hogy megtudjam azt, melyik évben hány regisztrált hazai termékforgalmazó volt az Amway üzletben. :) Folyamatos mellébeszélés a válasz, számokat a cég hazaz képviselete se hajlandó elárulni.
Ez azért elfogadhatatlan a számomra, mert minden üzleti bemutatón a tagok létszámának dinamikus növekedését hangsúlyozzák, és azt sugallják, minél több embert tudok beléptetni, annál sikeresebb leszek.
Viszont ha az erre vonatkozó adatok titkosak, akkor joggal merül fel a gyanú, hogy csalás az egész.
Kedves Albertinka!
Az AMWAY hazánkban 2018-as beszámoló szerint 6,4 milliárd forint árbevételt ért el, a Facebookon az oldal kedvelői 2020. április végén 25 500 fő, nagy bizonysággal ez az adat megközelíti a valós taglétszámot.
Jelenleg a hazai piacon az AMWAY a maga termékpalettájával, minőségével, régiségével egy induló vállalkozás stabil alapját adhatja.
A kész webáruház - annak infrastruktúrája - valamint a hozzá kapcsolt házhozszállítás olyan kényelmet biztosít, amit hagyományos vállalkozások csak nagy induló költség révén érhetnek el.
A másik nagy előnye, hogy kész forgatókönyv áll rendelkezésre a sikerhez vezető úthoz, nem kell újat kitalálni, arról nem is beszélve, hogy van élő segítség (mentor) mindvégig!
Mivel ez az üzleti lehetőség nem korlátozódik le hazánk területére, korlátlan lehetőség áll a jelentkező részére, tehát nincs értelme dinamikát keresni egy olyan országban, ahol a piac mérete adott.
Mekkorát nőhet itthon egy induló vállalkozás, érdemes még 2020-ban is belevágni?
Mint minden vállalkozásban itt is azon múlik, hogy mennyire eltökélt, mit akar elérni vele a rá vállalkozó.
Ha azt nézzük, hogy százszor nagyobb forgalma van a Tesonak, Madárkának és a Kooperálóknak, az azt jelenti, van miért dolgozni, van kit átcsábítani.
Ha az Amway cég forgalma megháromszorozódik, akkor is bőven van kapacitás.
De nézzük a számok tükrében.
Egy átlagos fizetéssel számolva (ami kb. 300 ezer forint "főleg vidéken") az kb. havi 6 millió forint árúforgalommal érhető el.
Átlagos 4 tagú család közel 30 ezer Ft-ot költ minden hónapban háztartási cikkekre illetve táplálékkiegészítökre, tehát a 6 millió Ft forgalom eléréséhez 200 család szükséges.
A hagyományos kereskedelemmel összehasonlíva kevesebb a nyereség, viszont a fenti összegért igazából fizikailag egyszer kell megdolgozni, nem szükséges 8-12 órán át egy üzlethelyiségben vevőket kiszolgálni.
Egyszer kell megkeresni a 200 családot (nem egyedül!!!) és azok fenntartásával stabil állandó bevételre lehet szert tenni. Arról nem is beszélve, hogy a 200 családból biztos lesz olyan aki hasonlóan gondolkodik.
A mi családunk idén csatlakozott egy csoporthoz, napi 1 óra munkával két hónap alatt 18 családdal ismertettük meg ezt a lehetőséget és ebből 15 család döntött úgy,
hogy vásárlói szokásait megváltoztatja és környezettudatosan, a hagyományos termékekhez képest KEDVEZŐBB ÁRON vásárol a saját webáruházából.
Ha így haladunk, a siker elkerülhetetlen.
Szerintem az online "webáruház" piac előretörésével dinamikus növekedés várható ezen a területen is.
Manapság a technika feleslegessé teszi a napi fogyasztási cikkeken kívüli termékek hagyományos bolti értékesítését, jelenleg a mindennapi fogyasztási cikkek házhozszállítása is egyre nagyobb teret foglal, főleg a fővárosban.
Aki egy kockázat és jelentős költségektől mentes vállakozást szeretne indítani, szívesen áll családi vállalkozásunk a rendelkezésére.
Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!