Kuponos oldalon átvágtak, hová fordulhatnék?
Figyelt kérdés
Tavalyi évben vásároltam egy kupont 3380 HUF értékben. A szolgáltató (fodrászat) folyamatosan visszautasít azzal, hogy nem tudnak időpontot adni, mert beteg a fodrász. Az indok mindig más. Először volt, hogy megfázott, utána becsípődött a dereka, utána valami torokfájásra hivatkoztak. A kuponos oldalt megkértem, hogy akkor a tavalyi évben elutalt összeget térítsék meg. Ilyenre nincs lehetőség... Nem tudom, hogy hová fordulhatnék ezek után? Fogyasztóvédelem?2016. márc. 7. 08:55
1/7 anonim 



válasza:





Igen, fogyasztóvédelem, de érdemi intézkedésre ne számíts.
2/7 anonim 



válasza:





Elsősorban a kupont hirdető oldalnak írd meg, mi történt - elvileg ők állnak szerződésben velük, lehet,hogy tudnak intézkedni is (nem tudom, melyik oldal, de pl. Lealkudtuk.hu vagy BónuszBrigád, stb.)
3/7 anonim válasza:
Hát ha nem tudod bizonyitani hogy többszöt is megjelentèl mèg a lejárat előtt akkor semmit. De ha lenne rá tanúd akkor igen egy utolsó figyelmeztetès az üzletnek ha nem tèrit akkor fogyasztóvèdelemnek irjál pár sort.
4/7 anonim 



válasza:





Normális kuponos oldal ilyenkor visszaadja a pénzt. Nekünk volt, hogy a kuponos gyrossal nem voltunk elégedettek és akkor is visszakaptuk a teljes árat pedig megettük csak leírás alapján sokkal jobbra számítottunk.
5/7 A kérdező kommentje:
Köszi, hogy írtatok, egy utolsó e-mailt küldtem nekik, ahol leírtam a problémát és megkérdeztem, hogy még mindig a ,,visszafizetésre nincs lehetőség,, a megoldás? Ha igen, a fogyasztóvédelemhez fordulok. Várom a válaszukat most.
2016. márc. 7. 13:05
6/7 anonim 



válasza:





A fodrászatnak mondtad, hogy kuponos lenne? Nem szabad. Be kell jelentkezned mintha rendesen fizetnél, kérni azt a szolgáltatást amit a kupon ígér. A fizetésnel pedig csak odaadod a kupont és csináljon amit akar.
7/7 A kérdező kommentje:
Közben megérkezett a válasz e-mail. Felhívták a szolgáltatót és Január óta nincs fodrászuk (csak azt nem értem, hogy ezt miért nem lehetett őszintén elmondani a fodrászatnak nekem). Így elkérte a kuponos oldal a számlaszámom és visszautalták a pénzt.
2016. márc. 8. 13:12
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!