Ezzel fordulhatnék fogyasztóvédelemhez?
Figyelt kérdés
Már a 3. helyről rendeltük meg a megvásárolni kívánt telefont 12 hónap garanciával 66E Ft-ért. Mind a három helyről azzal hívtak vissza, hogy csak 2 év garanciával tudják szállítani 79E (!!!!!!!) Ft-ért, miközben mind a 3 kereskedő oldalán fel van tüntetve, hogy RAKTÁRON. Nagyon fontos lett volna ez a telefon, mert a héten utazok külföldre, és így azt a telefont kell elvinnem amivel vagy tudok telefonálni vagy nem. Random újraindulgatások és még sorolhatnám. Szóval lehet ezzel valamit kezdeni?2014. aug. 22. 10:03
1/4 anonim válasza:
elolvastad az adott oldalalak kisbetűs részeit is? mert ha abban benne van valami, akkor nem tehetsz semmit.
2/4 A kérdező kommentje:
Elolvastam mindent, de pontosabban mire gondolsz?
2014. aug. 22. 10:35
3/4 anonim válasza:
a kisbetűs részekben le szokták írni hogy a "raktáron" jelzés arra a telefonra vonatkozik amit nézel, nem a pontos feltételekre, csak a telefonra. a gsm boltok előszeretettel játsszák el azt, hogy olcsó feltételekkel kínálnak telefont, majd mikor megrendeled, akkor felhívnak, hogy csak a hosszabb garanciás/nagyobb memóriájú modell elérhető.
ez ellen semmit nem tehetsz, mert felhívnak, tájékoztatnak, tehát ők a törvényben vállalt kötelezettségeinek eleget tesznek.
4/4 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm.
2014. aug. 22. 11:59
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!