Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ilyen esetekben mit tehetnék?...

Ilyen esetekben mit tehetnék? A fogyasztóvédelemhez érdemes fordulni? És ha igen akkor mit tudnának tenni az érdekemben?

Figyelt kérdés

A kérdést már feltettem a számításchnika/hardverek részletben, de sietős az ügy, mert ma van a 3. nap a gép megvásárlása óta:S

Vásároltam az euronicsban 1 laptopot: [link] . Amikor kibontottam láttam, hogy nincsen hozzá semmilyen driver, ez normális? Mindenesetre a programozó ismerősöm rárakta nekem win7-et, és netről nagy nehézségek árán szedett le hozzá drivereket, és én azt hittem minden probléma megoldódik... Hát naív voltam. A gépemen gyakorlatilag ,ha böngészésnél megerőltetőbb funkciót indítok el, pl. berakok egy letöltést, 5 perc után kifagy, miután teljesen felforr, és szinte égetővé válik a laptop felülete. Miután resetelem, és megint próbálkozok a letöltéssel, vagy mondjuk youtube-on egy hd videó megnézésével egyből fagyás következik. És a gépet csak tegnap vettem... ötletek?:S

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Visszavittem,és semmit se csináltak, csak fennakadtak a windows7 verziómon, hogy nem jogtiszta, így meg úgy, meg hogyha kiderül, hogy tört akkor fizethetünk 10 ezret a szervízben való kivizsgálás után...Pedig nővérem laptopján másfél éve akadálymentesen megy a szoftver, probléma nélkül...És kézzel-lábbal állították, hogy ez minden bizonnyal windows hiba...Na, de azóta elvittem programozó ismerősömhöz, és ő se tudott vele mit kezdeni. A videókártya driver-t hiába telepítettük fel, semmi nem érzékelte. A folyamatos felhevülés pedig csak tovább folytatódott a laptopban, és 1 óra alatt kb. 2-3-szor kifagyott, pedig simán csak a böngészés folyt...Elég laikus vagyok a témában, de nem lehetséges, hogy a videókártya felismerésének a hiányában történik a felhevülés? És ez lehet, hogy szimplán gyári hiba? És az esetekből a tanulságot levonva, jobb volna ha a fogyasztóvédelmi bizottsághoz fordulnánk?És ha igen, mit lehetne mondani nekik, és mit tudnának tenni az érdekemben?



2012. aug. 24. 08:36
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Fogyasztóvédelem a te érdekedben? Semmit.

Az legfeljebb a boltot bírságolhatja meg, ha bebizonyosodik, hogy jogtalanul jártak el. Ijesztgetésnek nem rossz (mert sokkal többet fizethetnek a hatóságnak bírságként ha igazad van, mint ha egyszerűen kicserélnék a cuccodat), de neked abból közvetlenül pénzed nem lesz.


Arra, hogy neked visszatérítsék a pénzt, csak a bíróság kötelezheti őket, szóval ha nem hajlandók erre, és a fogyasztóvédelemmel fenyegetés se jön be, akkor perelni kell. Egyúttal persze fogyasztóvédelemnél is bejelentést lehet tenni akkor már, hogy hadd szívjanak még jobban.

2012. aug. 24. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Ok, azt már megtettem, csak még nem érkezett válasz:S
2012. aug. 24. 08:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!