Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Joggal fordulhatnék a fogyaszt...

Joggal fordulhatnék a fogyasztóvédelemhez?

Figyelt kérdés

Igazából nem találtam a kérdésemnek megfelelő kategóriát, de úgy gondoltam itt tudnak válaszolni a kérdésemre.

A problémám a T-Mobillal kapcsolatos. Egy kis faluban élek, ahol van adótorony is, de valamilyen okból kifolyólag 2 napja nincs térerő, vagy legalábbis keresni kell hogy tudjak telefonálni, de úgy is megszakad a vonal. Írtam az ügyfélszolgálati e-mail címre, de nem válaszoltak, mint megtudtam másnak sem, sőt volt akinek sikerült telefonon elérni őket persze vezetékes telefonon... és ott azt mondták hogy kijavítják a problémát és tegnap éjszaka folyamán visszaáll az egész, hát nem így lett, ma még rosszabb.

Ugyebár a cég 99% lefedettséget reklámoz, ami így már nem valós adat, és ráadásul semmi tájékoztatást nem kapunk, itt beleértve az egész falut.

Ilyenkor mit tehetek? Hová fordulhatok? Ha a fogyasztóvédelemhez akkor azt hol tehetem meg?

Ugyanis a munkám miatt szükségem lenne a telefonomra, de így.....


2011. dec. 16. 20:23
 1/7 anonim ***** válasza:

[link]


A távközléssel kapcsolatos panaszok nem a fogyasztóvédelemhez, hanem a Nemzeti Média és Hírközlési Hatósághoz tartoznak.

2011. dec. 16. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Fordulhatsz, de a 99%-ba amúgy simán belefér évi 3.5 nap kihagyás.
2011. dec. 16. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Az orszag terulete körlbelül 93 027 negyzetkilometer ennek az egy szazaleka ~930 negyzet kilometer. Ha egesz Budapesten(~525 km^2) megszunne a szolgaltatas akkor is boven benne lennenek a 99%-ban :)
2011. dec. 16. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
énn ezt értem de gondolom a maradék 1% az azokat a területeket teszi ki ahol valóban nincs térerő. Mert az ország északi részén sok ilyen van. és szerintem akkor sem természetes, hogy két napja nem lehet telefonálni és nem mondják meg miért.
2011. dec. 16. 21:57
 5/7 anonim ***** válasza:

Ez nem fogyasztóvédelmi probléma, hanem polgárjogi. Te kötöttél egy szerződést egy szolgáltatásra abban a tudatban, hogy azt a szolgáltatást használni fogod tudni, mert a szolgáltató biztosítja neked azt. Ez nem történik meg, a szolgáltató nem szolgáltat, tehát megszegte a szerződést.


Ne fizess tovább, szakítsd meg a hűségidőt, tekintsd a szerződést semmisnek, vagy ha előre fizettél, pereld be őket és követeld a pénzed megtérítését.

2011. dec. 16. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

"énn ezt értem de gondolom a maradék 1% az azokat a területeket teszi ki ahol valóban nincs térerő. Mert az ország északi részén sok ilyen van. és szerintem akkor sem természetes, hogy két napja nem lehet telefonálni és nem mondják meg miért."


Nem termeszetes, de a szolgaltato tesz ra es nem nagyon tudsz mit tenni ellene. Olvasd el a szerzodest milyen garanciakat biztosit.

2011. dec. 17. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Többszöri próbálkozásra végre kaptam választ a T-mobiltól. Karbantartási munkálatok miatt akadozhat a szolgáltatás egész decemberben és felsorolták a területeket hogy hol végighallgattam kb. 15 kerületet és vagy 10 megyét ahol ez a dolog előfordulhat, vagyis szinte az egész országban. De hogy itt konkrétan mikor oldódik meg azt csak nem tudtam meg, mert ugyebár senkit nem érdekelne ha elmegy a térerő, de hogy már 3 napja nincs... na de mindegy. Ezek alapján nem tehetek semmit... max majd a számlámat nem fizetem be hanem megetetem velük.
2011. dec. 17. 14:19

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!