Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ebay-en vásárolt hibás termék...

Ebay-en vásárolt hibás termék árának visszaigénylésére milyen lehetőségeim vannak?

Figyelt kérdés
A bluetooth füles doboza szakadt volt, a fülesen repedés van, a hangerő szabályzó nem működik. Készítettem unboxing videót, szóval tudom bizonyítani, hogy nem az én hibám. Az eladó azt írja, hogy elégedetlenség esetén 60 napos pénzvisszafizetést vállal, de a postaköltséget én állom (ami Kínába dupla annyi, mint a füles ára). Van rá valami mód, hogy visszaküldje a pénzt, anélkül, hogy ennyit költenék feladásra? Mert tulajdonképpen nem én okoztam a károkat.

2016. jan. 19. 16:56
 1/2 anonim ***** válasza:
írd meg neki, mi van - ha nem reagál érdemben, akkor indítasz dispute-ot (a vásárlástól számított 45 napon belül)
2016. jan. 19. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Akárhányszor írtam eddig eladónak,mindig visszatérítette a termék árát,de soha nem kérte hogy küldjem vissza.!Legutobb is ez volt,tokot rendeltem telora,sérült volt itt ott,jeleztem képpel s és várom vissza a pénzt
2016. jan. 20. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!