Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Köteles e a bolt visszavenni...

Köteles e a bolt visszavenni egy valószínűsíthetően gyártásból eredő hiba miatt bűzös - konkrétan állati végtermékszagú - táskát?

Figyelt kérdés

Egy büdös-táska vásárlás története.


A napokban vásároltam A PAMAT KKT Fehérvári úti piachoz tartozó boltjában egy valódi bőr táskát. Kisméretű, egyszerű fazon, 12 000 Ft-ért, épp ilyet kerestem. Mivel az eladók nagyon jónak minősítették a magyar árut, a fiatalabbik (de nem fiatal) eladó még bele is szagolt a gyorsan vászonszatyorba dugott táskába, és méltatta annak nagyon kellemes bőr illatát. Mivel ebben a boltban már máskor is vásároltam, eszembe se jutott, hogy kételkedjek az eladónő véleményében, a vásárlói bizalom abszolút megvolt bennem, gyors ütemben meg is vettem azt. A meglepetés azonban otthon ért, amikor letettem a táskát a helyére. Ahányszor elmentem a táska mellett, bűzös szag csapta meg az orromat. Kerestem a táskában a minőségi tanúsítványt vagy valami cetlit, hogy hol és ki gyártotta, ki a forgalmazó, de semmi nem volt se kívül, se belül. Mivel úgy ítéltem meg, hogy legalább 2-3 hónap kell, mire ez a szag enyhül, ezért visszavittem a táskát a boltba. Normál hangmagasságban, hogy a boltban tartózkodó többi vásárló ne érezzen semmit a reklamációmból (és mivel ismertem az idáig nagyon kedves eladókat), előadtam a problémámat. A fiatalabbik eladó tojásnagyságúra tágult szemekkel, közel se kedvesen, de jó hangosan közölte velem, hogy válasszak másik táskát, mert a pénzt nem adja vissza. Mire én közöltem vele, hogy alapos a minőségi reklamációm, nem arról van szó, hogy a táska nem tetszik, akkor igaza lenne, de ebben az esetben a pénzt köteles visszafizetni, sőt jegyzőkönyvet kellett volna felvenni az esetről. Szóváltásba keveredtem mindkét eladóval mert én hajthatatlan voltam és ragaszkodtam a pénz visszafizetéséhez. Megemlítettem, hogy esetleg kermiztetni kellene a táskát, bár egyértelmű a gyártási hiba, de ez neki is kedvezhet, mert a forgalmazó vagy gyártó felé ezzel megalapozottan tudna minőségi kifogással élni, ha akarna. De se Kermi, se jegyzőkönyv. Vajon miért? Minősíthetetlen szavakkal illettek és az idősebbik eladó nyomdafestéket nem tűrő megjegyzést tett rám. A durva, szemtelen megjegyzésétől se nyelni, se köpni nem tudtam, az idegességtől nem tudtam észszerűen elmondani a jogaimat. Nem ereszkedtem le a szintjükre, mégha emelt hangon is beszéltem, azt a stílust nem engedem meg magamnak, mint amit ők tanúsítottak velem szemben. A pénzt végül visszakaptam a tulajdonos telefonos utasítására. Azt kellett volna elmondanom, hogy a vevő a bolttal áll közvetlen kapcsolatba és ha egyértelmű a minőségi kifogás, a bolt kártalanítja a vevőt és a boltot pedig a forgalmazó vagy a gyártó. Ezt az egyszerű folyamatot nem tudtam elmondani, annyira felidegesített a két eladónő letaglózó szemtelen viselkedése.

Még hány vevő torkán fogják lenyomni az ominózus táskát? Nem igaz, hogy az eladók nem érzik a táskából áradó bűzt. Miért nem árazzák le, ha tudják, hogy a termék hibás? Teljesen hülyének nézik a vevőt?!

Ebben a boltban addig marad a kedves vásárló kedves, amíg pénzt hagy náluk. Miért nem lehetett volna ezt az egyszerűen kezelhető reklamációt a vásárló jogainak megfelelően elintézni? Azért mert agymosáson mentek keresztül, hogy mindent mindenáron el kell adni, még a sz…rt is, a vásárló jogait sárba taposva? és miért kell a vevőt porig alázni amiatt, hogy visszavisz egy sz.r szagú táskát? Hol, kitől kapok erkölcsi elégtételt? És ezek az eladók meddig fognak még a kereskedelemben dolgozni?



#hibás termék vásárlása #bolti eladó minősíthetetlen viselkedése #reklamáció miatt
2015. jan. 3. 10:27
 1/2 anonim válasza:

Örülj,hogy a pènzt vissza kaptad.


Pár tapasztalat.


Igen a kedvessèg a s.nyalás addig tart míg ott hagyoda lòvèdat.

Èn is hagytam már ott bringaboltban több tízezer forintot.A tulaj a haverom....legalább is annak gondoltam.Mert amint nem vettem semmit,csak èrdeklödtem,hogy van e munka náluk,mèg a belèt is elhúzta a boltbòl nehogy beszèlnie kelljen velem.



A másik szintèn tapasztalat.Bőr cuccok.

Vettem a legnevesebb márkábòl bringás kesztyűt.661.

Sixsoxone.

Bőr.....kettő hèt alatt dögszagù lett mert bőr ès az izzadság rohasztja .6000Ft.

Vettem kinait 1500Ft.Egy szezont kibír.



Na ez meg itt UNGARESE!!!!!

Mindenki mindenkit at.qr.Nem tom hova vezet ez a mentalitas tovabbra???

2015. jan. 6. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
En vegig olvastam.De ki fogja meg?
2015. jan. 6. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!