Vásároltam egy telefont. Kétszer volt ugyanazokkal a hibákkal szervízben. Továbbra is rossz, tehát a szerviz nem javította egyszer sem meg. HA a fogysztóvédelemhez fordulok ők mit tesznek? Nekem akkor fizetnem kell?
Szia!
Miért fordulnál a fogyasztővédelemhez? Először a szervíz vezetőjével kellene beszélned, mert tudomásom szerint a javításokra jótállást/szavatosságot kellene vállalniuk.
Garanciális még a telefonod? Ebben az esetben kérheted a készülék kicserélését vagy a vételár visszaadását.
Ha ők ezektől elzárkóznak, akkor érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulnod, ami egyébként teljesen ingyenes. Figyelj rá, hogy minden, a szerelésekkel kapcsolatos dolog le legyen írva hivatalos papírokon, mert azt kérni szokták. Hogy mit tesznek, azt nem lehet tudni, ha szerencséd van, utasítják a céget arra, amit már írtam (telefoncsere, pénz visszaadás).
Remélem segítettem.
Igen, garanciális. Nincs még fél éves. Amióta megvettem hibás, de a szervizben mindig valamit csinálnak vele, de nem javul meg.
Sőt! A szervíz még mechanikai sérüléseket is okozott rajt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!