Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Vásároltam egy telefont....

Vásároltam egy telefont. Kétszer volt ugyanazokkal a hibákkal szervízben. Továbbra is rossz, tehát a szerviz nem javította egyszer sem meg. HA a fogysztóvédelemhez fordulok ők mit tesznek? Nekem akkor fizetnem kell?

Figyelt kérdés
2013. szept. 24. 09:41
 1/3 klopusz ***** válasza:

Szia!


Miért fordulnál a fogyasztővédelemhez? Először a szervíz vezetőjével kellene beszélned, mert tudomásom szerint a javításokra jótállást/szavatosságot kellene vállalniuk.

Garanciális még a telefonod? Ebben az esetben kérheted a készülék kicserélését vagy a vételár visszaadását.

Ha ők ezektől elzárkóznak, akkor érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulnod, ami egyébként teljesen ingyenes. Figyelj rá, hogy minden, a szerelésekkel kapcsolatos dolog le legyen írva hivatalos papírokon, mert azt kérni szokták. Hogy mit tesznek, azt nem lehet tudni, ha szerencséd van, utasítják a céget arra, amit már írtam (telefoncsere, pénz visszaadás).


Remélem segítettem.

2013. szept. 24. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Igen, garanciális. Nincs még fél éves. Amióta megvettem hibás, de a szervizben mindig valamit csinálnak vele, de nem javul meg.

Sőt! A szervíz még mechanikai sérüléseket is okozott rajt!

2013. szept. 24. 13:24
 3/3 A kérdező kommentje:
És Nokiáról van szó, amit mindenki dicsér!
2013. szept. 24. 13:25

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!