Ha futárszolgálat hoz egy általam rendelt csomagot átvételkor felbontathatom vele, hogy valóban az e amit én rendeltem? Legutóbb úgy jártam, hogy rossz színt küldtek, nem szívesen venném át látatlanban újra!
Sajnos nem, ők csak a szállítását vállalták, ahhoz semmi közük, mi van a csomagban...
Akkor mondhatnád, hogy köszi nem, ha sérült a csomagolás.
"Ha futárszolgálat hoz egy általam rendelt csomagot átvételkor felbontathatom vele, hogy valóban az e amit én rendeltem? "
Megkérheted, hogy várja meg amíg felbontod, de bármi is van benne, előtte ki kell neki fizetned, és nem kérdheted vissza, ha féltégla van benne. Viszont szállítási díjért azonnal vissza is küldheted cserére.
"Legutóbb úgy jártam, hogy rossz színt küldtek, nem szívesen venném át látatlanban újra!"
Ez sajnos a netes vásárlás hátránya, hogy sosem tudhatod, hogy azt kapod-e, amit kértél. Ezért célszerű bátrak által jól bejáratott helyekről vásárolni.
"Egyébként meg hogyan küldöm vissza ha nem jó? Hányszor fizessek szállítási költséget?"
Ahogy tudod, akár a futárral is, vagy más, esetleg olcsóbb módon (pl posta). A (remélhetőleg megfelelőre) kicserélt termék szállítási díját egyébként a feladónak kéne fizetnie.
"csak gondoltam mivel ha nem veszi át senki akkor is visszaviszik a feladónak"
Ja, csak ha senki nem veszi át akkor sértetlen a csomag. Hogy számol el a feladó felé a futárszolgálat, ha ők visszahoznak egy bontott csomagot?!
Először is rendeléskor olvasd el az átvételről, szállításról szóló szabályaikat...
Pl. én T-mobiltól rendeltem telefont, és azt írták neten, hogy átvételkor ellenőrizzem, hogy azt kaptam-e a mit kértem, mert ha csak átveszem és fizetek, utána nem reklamálhatok.
Na a futár pikpak adta a cuccot, aláíratta, én nyitottam volna ki a nagy zacskót, de ő meg kérte a pénzt, és a következő pillanatban már sehol nem volt...
Szerencsémre jóT HOZTAK, DE aggódtam, míg nem nyitottam.
Legközelebb sose fogom odaadni addig a pénzt, amíg nem néztem rá nagyjából az árura. Tanuljanak rendet a futárok! Ha nem engedi megnézni, nem fogom átvenni/kifizetni...
"Pl. én T-mobiltól rendeltem telefont, és azt írták neten, hogy átvételkor ellenőrizzem, hogy azt kaptam-e a mit kértem, mert ha csak átveszem és fizetek, utána nem reklamálhatok."
Na ilyen nincsen. Netes rendelésekre a törvény 2 hét cseregaranciát biztosít. Ettől a bolt önhatalmúlag nem térhet el, pláne nem akkor, ha hibás árut küld, vagy mást, mint amit rendeltél.
(Közben eszembe jutott, lehet az volt a t-mobilnál, hogy azt kell ellenőrizni, hogy minden benne-e a csomagban. Pl nem maradt-e le a töltő, vagy valami kiegészítő. Igen, lehet erre vonatkozik, hogy nincs reklamálás, ha átvettem, de nincs benne, akkor szívás. És valószínű cserélik saját költségen, ha más típust küldtek...
Mindenesetre KELL ellenőrizni. Gondolom legtöbbünk jóhiszeműen addig nem ellenőriz, amíg meg nem járja egyszer...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!