Ebay-en rendeltem, de átvágott az eladó, rossz Tablet Pc-t küldött, és most visszaakarja szerezni a pénzét csalással. Hogyan oldjam meg?
Írd meg paypalnak hogy mi a szitu: átvetted, de nem működik.
Szerencséd van mert a paypal a vásárlót védi alapvetően.
Ne parázz és ne pánikolj. Az eladó egy vitát nyitott feléd. A vitába még a PP NEM FOG BELESZÓLNI. Írd meg az eladónak, hogy pontosan tudja, hogy te átvetted a csomagot (tracking számmal érkezett a csomag? Mert akkor ugye a posta.hu -n látszik is, hogy átvetted) és ÍRD BELE, hogy ha claimmé változik az ügy akkor a PP felé a levelezésetekkel tudod is bizonyítani, hogy hibás volt a termék és maga az eladó térítette vissza neked a vételárat.
Ez után vársz. Ha az eladó nem reagál akkor a vita automatikusan lezáródik X nap után és eltűnik a terhelés a PP accountodról.
Ha nem tudtok a vitában megegyezni (már pedig nem tudtok) akkor a vitát claimmé, azaz követeléssé lehet alakítani. Na csak akkor fog beszállni a döntésbe a PP szakembere, akinek el tudod majd juttatni a tracking numbert, amiből látni fogja, hogy te átvetted a csomagot illetve a korábbi levelezéseteket, amiben jelezted, hogy hibás, az eladó meg visszatérítette a pénzt.
És ennyi, a PP zárni fogja za ügyet a te javadra.
Ha elfogadsz 2 jótanácsot:
1., A PP-nak ne írj, nem is kell. Csak a PP felületen fognak veled kommunikálni, akkor is ha fejre állsz.
2., Az eladóval mostantól CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a PP vitában kommunikálj, e-mailen ne! Azt ugyanis nem fogja látni a PP a későbbiekben, míg a PP vitában folytatott beszélgetést látni fogják és segíti őket a döntéshozatalban.
Hát én ezt nem értem. Ha te átvetted ezt a terméket, akkor nálad ott van a vacak terméke az eladónak, a tracking numberrel mindent tudsz bizonyítani. A csalóra rá kell húzni mindent, mert pont az ilyenek elkerülése miatt van ez. Full refund megvolt, akkor meg fogja be. Minek nothing-ol? Jogtalan a kérelme. Nem fogja tudni levonni a PP, csak ha te befizeted, viszont ha beduvul az ebay, lekorlátozhatja az accountodat. ...
Én anno bármi probléma volt, azonnal írtam az ebayben a resolution center - be, mindig, már a vita kezdetén minden lépésben tisztáztam a dolgot, nagyon segítőkészek, eddig mindig megoldották az ehhez hasonló ügyeket. Írd meg hogy nem kommunikál és hogy vissza akarja fizettetni a dolgokat, 100% hogy neked adnak igazat. Viszont... Nincs véletlenül benne a kínai levélben, hogy a terméket vissza kell adnod?... Nem lehet hogy ebbe "pipult be" az eladó, ezért akarja rádterhelni, mert nem küldted vissza?... VOlt olyan is, nem is rég, hogy minden terméket lealázott, megkapta a full refund-ot és használta vígan a cuccokat - ezért kérik általában vissza még a selejtet is. Lehet, hogy elkerülte a figyelmed... Jó, ez csak egy tanács volt.
Hajrá. Annak alapján amit írtál, 100% hogy te győzöl.
Ha nem válaszol használhatóan akkor 100%, hogy te nyered a mutatványt, úgyhogy nem kell e miatt nagyon izgulnod.
Amúgy ez nekem is fura, hogy úgy kaptál full refundot, hogy nem kellett visszaküldeni a rossz terméket.
A hibás (ilyen értékű) terméket vissza kell küldeni.
Ő visszaadta a pénzedet. Csaló? Nem.És nem egészen jogtalan az eladó követelése. Tudniillik ha visszakapja ő is tud garanciát érvényesíteni és nem bukja a pénzt. De így??
Nem védem a kínait, van bennük ravaszság elég, de most szerintem igaza van. És (most)nem csaló!!! Ő tudja igazolni, hogy átvetted. Te mit tudsz igazolni?
Nem érted félre a dolgokat?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!