Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Futárszolgálat - mit lehet tenni?

Futárszolgálat - mit lehet tenni?

Figyelt kérdés

Rendeltem egy csomagot, aminek ma kellett volna megjönnie legkésőbb, de nem jött. Írtam nekik, nem válaszoltak, majd a telefonba azt mondták, nincs raktáron,majd holnap lesz, és pénteken jön. Persze mikor megrendeltem, raktáron volt, nyilván elvitte vki. Persze eszük ágában nem volt elnézést kérni, hiába mondtam, hogy ez szerződésszegés.

Én reagálom túl? Te mit tennél? A 72 óra az 72 óra, nem? És még csak nem is szóltak.


2012. máj. 9. 14:37
 1/2 anonim ***** válasza:
Honnan tudod, hogy raktáron volt? Amit a weboldalon látsz, az soha nem biztos. Én is jártam így sokszor, hogy olyat is írtak, hogy raktáron van, ami hónapok óta hiánycikk volt. Ha sürgősen kéne a cucc, akkor náluk lemondanám és megvenném mástól. Ezt megteheted nyugodtan, hogy szólsz, hogy akkor már nem kell.
2012. máj. 9. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Igen, mikor rendeltem, akkor néztem és raktáron volt. Azóta amúgy tényleg hiánycikk, azt írja, de akkor még volt. Akkor is dögség.
2012. máj. 9. 15:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!