Mit lehet tenni, ha zaklat egy cég olyan könyvért, amit nem is rendeltünk meg?
Anyám egy időben rendelte a Readers digest kiadványt.Egyszer küldött ez a kiadó egy nagyon drága könyvet is, annak ellenére, hogy nem mi kértük, nem mi rendeltük.Jobb lett volna azonnal visszairányítani a csomagot, de lányom volt itthon és ő átvette.
Persze kiderült, hogy nem ajándékba küldték.Anyám halogatta a kifizetését.Azóta rátettek egy halom késedelmi kamatot és már telefonon is zaklatnak, meg végrehajtóval fenyegetik.Nekünk nincs szükségünk 14000 Ft-os könyvre!
Anyám nem tud velük erélyesen tárgyalni, úgyhogy gondoltam, majd én kézbe veszem az ügyet!Csak még előtte tájékozódom, mi lehetne a legjobb megoldás?
Legszívesebben fognám a könyvet az összes levelükkel együtt és visszaküldeném nekik, bár elég nagy, nehéz könyv, nem lenne olcsó a postázása sem, az biztos.És hallottam régebben valamilyen hivatalról, akik az ilyen zaklató cégeket ellenőrzik, hozzájuk is fordulhatnék talán, de erről nincs sajnos sok információm.
Mit tudnátok tanácsolni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!