Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Átvertek! Tudnál segíteni?

Átvertek! Tudnál segíteni?

Figyelt kérdés

Vettem egy telefont az interneten, nem tudtam személyesen megnézni ezért postán küldte el az eladó. A hibáját eltitkolta, egy szóval sem említette hogy van-e valami problémája. A kijelző cserére szorul ami a telefon árának a fele (több tízezer forint).


Írtam az eladónak hogy az üzletet felejtsük el és küldje vissza a pénzem és visszaadom a telefonját mert átvert.


Ilyenkor lehet-e valahol reklamálni ?


"Az elállási jog a rendelkezések szerint azért illeti meg a vásárlót, mivel a megrendelés előtt személyesen nem tud meggyőződni a vásárolni kívánt termék műszaki paramétereiről, tulajdonságairól, a döntéshozatalhoz szükséges jogai korlátozottak. Így az elállási jog gyakorlása független az átvétel módjától. A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat."


Tehát ha elállnék a telefontól akkor ezt hogy tudnám megvalósítani ha az eladó nem egyezik bele hogy a pénzem visszaküldje és a telefont visszakapja?


Köszönöm a segítséget!


2011. aug. 19. 13:20
1 2 3
 21/26 anonim ***** válasza:
illetve az eladóval
2011. aug. 19. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/26 anonim ***** válasza:

Kezdjük az alapoknál.


Az eladóval beszéltél már?


Ha nem, hívd fel. Mondd el, hogy rendeltél tőle egy ilyen árut, ami meg is érkezett, de ilyen hibálya van. Mivel a hibáról nem írt ezért visszaküldenéd a telefont és visszakéred az árát, és kérdezd meg, hogy elfogadja-e. Vagy esetleg kifizeti-e a szervízköltséget.


Ha nem, akkor feljelentés.

2011. aug. 19. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/26 anonim ***** válasza:

Előző vagyok: és ne hibáztasd. Maradj a tényeknél.


Az, hogy "átvertek", az nem tény. Mert lehet, hogy teljesen jóhiszeműen adta fel a telefont. Lehet, hogy nem is volt a telefonnal hiba a feladás pillanatában, csak útközben sérült.


Csak azt mondd, hogy a telefon ilyen és ilyen sérüléssel rendelkezik. Ha javíttatnád ennyibe kerülne. Ha visszaküldenéd és ő meg visszautalná az összeget akkor meg minden rendben lenne.

2011. aug. 19. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/26 A kérdező kommentje:

Már felvettem vele a kapcsolatot, de ő azt mondja hogy az én bajom mert nem értek a telefon op. rendszeréhez és ezért nem tudom frissíteni a szoftvert rajta ami megoldaná a hibát. Erre hivatkozik.


A hiba fenn állt az eladónál is. Mondtam neki hogy mi a gondom a telefonnal, bevallotta hogy tud róla (csak épp a vásárlás előtt ezt nem említette).


A telefont beadtam a szervízbe, úgyhogy innentől kezdve semmit sem tehetek ahogy mondtátok.

2011. aug. 19. 21:58
 25/26 anonim ***** válasza:

Baromság, már hogyne tehetnél...


Ugyan úgy feljelentheted a mocskot.

Beperelni nem érdemes természetesen ennyi pénzért, de előre meg kell neki mondani, hogy ezért ha nagy peche van priusz jár, ha szerencséje van 30-100e forint közötti pénzbírság. Természetesen ha fizeti a javíttatást akkor elállsz a feljeelntéstől...


Az e-mailezés meg TÖKÉLETESEN elég. A Prohardver fórumon még a rendszerben tárolt privát üzenetek is elegendőek voltak már több esetben is feljelentéshez ilyen csalási esetekben! Ha érdekel keresd ki a témákat. Kinyomozta a rendőrség (naná, minden adat meg volt adva) és ügy is lett belőlük.

2011. aug. 19. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/26 A kérdező kommentje:
Rendben. Köszönöm a segítségeteket, lépni fogok ezügyben.
2011. aug. 21. 17:58
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!