Elküldtem a vevőt a pics@ba? Igazam volt vagy nem?
Lényeget leírom.Van nekem és a férjemnek egy boltunk,mindenféle keleti dolgot árulunk,mellette persze egy csomó fajta rizst is.eljött hozzánk tegnap előtt azaz ember akitől mi meg húst szoktunk venni,és vásárolt 2 nagy doboz növényi margarint,és 2csomag 5 kg-os pakisztáni rizst,monva ő hogy ezt szereti a családja.Jó,mindezzel nem is lenne gond,csak most reggel visszahozta mind a 2 csomag rizst,hogy ez nem pakisztáni,a lényege hogy az egyikből ettek is és már nem 5 kg-os a csomag,hanem 4,6 mivel zab@ltak belőle.Mondta nekem a férjem,hadjam majd ő elintézi,de én kikelve magamból,mondtam neki,hogy nem szégyelli a pofáját,hogy visszahozza amibe már belezab@ltak,meg ilyenek.
na és most azt mondja a férjem,hogy nem szabadott volna vele így beszélni.....
szerintetek igaza van?
most meg nekem van lelkiismeret furdolásom....a pics@ba
Még ha neked is van igazad, akkor sem beszélhetsz így más emberekkel.
Ha üzletet akarsz vezetni és abból akarsz megélni, akkor pedig pláne nem lehet.
Van egy mondás: "A vevőnek mindíg igaza van."
Ha nincs igaza, akkor is kultúráltan kell tájékoztatni a tévedéséről.
Lehet is lelekiismeret furdalásod!
Attól függ milyen a rizs csomagolása. Látszik a külsején, hogy milyen fajta?
Mert különben jogos, hogy ettek belőle különben nem jöttek volna rá, hogy az a fajta ami nekik nemjó.
De amúgy ne legyen lelkiismeret furdalásod, mindenkinek lehet rossz napja. Énis ezt tettem volna:D
A jó kereskedő szerint : "A vevőnek mindig igaza van!"
Ezért nincs sok jó kereskedő. Magánemberként én is kiakadtam volna, ha hiányosan hozza vissza a csomagot, másrészt, nem lehet, hogy csak a főzés után, az evésnél derült ez ki? Egyébként tényleg nem pakisztáni rizs volt? Mert akkor nem volt igazad. Ha meg mégis, akkor azért ezt finoman is meglehet ám mondani, persze csak ha akarod, hogy továbbra is odajárjon vásárolni. Tudom, hogy sok mindent le kell nyelni, én ezért sem tudnék ilyen helyen dolgzoni, mert én sem vagyok diplomatikus.
elmondom hogy 8 éve vezetem ezt az üzletet,és ilyenre még nem volt példa,sőt arról híres az üzlet,hogy itt milyen kedves mindenki,de beleeszik valamibe és utána visszaviszem.na ne már.Ha azt mondja nekem hogy a másik csomag rizst vegyem vissza zokszó nélkül megteszem
na de így
Én is a kereskedelemben dolgoztam és volt egy "aranyszabály",amit tanítottak az iskolában:"A vevőnek mindig igaza van!"
Nos,megértem a helyzeted,de talán másképp is megoldhattad volna a dolgokat.Lehet jobb lett volna,ha a férjedre hagyod!Én is kerültem már olyan helyzetbe,h. legszívesebben elküldtem volna a "kedves vásárlót" a francba,de hát nem tehettem!Még jó,h. a saját üzletetekről van szó,mert különben lehet repültél volna.
Lehet, hogy igazad volt, de ha így folytatod, nem lesz több vevőtök :) Felnőtt nő vagy, már tudhatnád, hogy az élet nem az igazságról szól.
Tessék visszafogni magad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!