Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendeltem egy kínai ismeretlen...

Rendeltem egy kínai ismeretlen oldalról, viszont a termékem sehol sincs. A pénzt elutaltam. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Kb 20 napja rendeltem egy ismeretlen facebookon talált oldalról 120euro értékben ruhákat. A tranzakció sikeresen megtörtént. A onsale@pre-sale-service.com email címről kaptam is tőlük egy gyanútlan szokásos visszaigazoló emailt. Pár nap múlva a notify@e.mailservices-noreply.com email címről kaptam egy már furcsább linket és ahoz tartozó nyomon követési számot. A link a 17track oldalra visz, amin jól nyomon lehetett követni. Heteken keresztül

Kaptam a részleteket a rendelésről. Csak a szokásos volt Hon-Kong, majd reptér, majd vám, majd M.o stb. Hétfő óta a rendszer azt írja hogy a csomag a városba van ahova rendeltem és a rendelés lezárult. Az email címekre küldtem üzenetet, de 2 napja semmi. A honlap törölve van. Mit tegyek?



nov. 7. 22:12
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
Tanulj a hibádból. Mást nem nagyon tehetsz sajnos.
nov. 8. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
Esetleg rendelni máshonnan ?
nov. 9. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:

"Rendeltem ... ismeretlen oldalról"


"A honlap törölve van."


Most már ismeretlen marad ?

nov. 9. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!