Rendeltem egy kínai ismeretlen oldalról, viszont a termékem sehol sincs. A pénzt elutaltam. Mit tegyek?
Sziasztok! Kb 20 napja rendeltem egy ismeretlen facebookon talált oldalról 120euro értékben ruhákat. A tranzakció sikeresen megtörtént. A onsale@pre-sale-service.com email címről kaptam is tőlük egy gyanútlan szokásos visszaigazoló emailt. Pár nap múlva a notify@e.mailservices-noreply.com email címről kaptam egy már furcsább linket és ahoz tartozó nyomon követési számot. A link a 17track oldalra visz, amin jól nyomon lehetett követni. Heteken keresztül
Kaptam a részleteket a rendelésről. Csak a szokásos volt Hon-Kong, majd reptér, majd vám, majd M.o stb. Hétfő óta a rendszer azt írja hogy a csomag a városba van ahova rendeltem és a rendelés lezárult. Az email címekre küldtem üzenetet, de 2 napja semmi. A honlap törölve van. Mit tegyek?
Állj a tükör elé és röhögd ki azt a balekot akit benne látsz.
Így lehet kidobni 120 eurot az ablakon.
#9
Melyik bank hajlandó finanszírozni az ilyen szintű ostobaságot ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!