Packetánál mostanában van valami probléma?
Rendeltem 2 dolgot is, packeta kiszállítással, az egyiket csomagautomatába, a másikat csomagpontra rendeltem.
Az egyik rendelésemet már múlthét kedden leadtam, több mint egy hete, csak egy visszaigazoló emailt kaptam, hogy feladták. A másikat vasárnap rendeltem, szintén csak ilyen visszaigazolást kaptam kedden, azóta semmi. Pedig ezekről az oldalakról már korábban is rendeltem, ennyi idő alatt már bőven megjöttek és más, nem packetás csomaggal sem volt gond.
Most mindenki befulladt, aki a Temuval szerződött, nem csak a Packeta.
A Temu oldalán minden egyes item külön gyártótól, beszállítótól érkezik, ezért minden egyes termék külön-külön csomagban jön. Ők tojnak rá, hogy a szállítók beledöglenek, nem fognak ott Kínában depót csinálni, hogy az azonos címre érkező rendeléseket egy csomiban küldjék tovább, itt a cégek sincsenek erre felkészülve. Szóval, ha rendelsz 10 terméket, az 10 csomagban érkezik a magyar depóba, és nagy eséllyel 10 fuvart jelent a futároknak. 10 boxot foglal akkor is, ha csak pár dekás, pár centis a csomag. Persze van ügyes futár, akihez véletlenül több csomag is odakerül aznap, és rászánja az energiát, hogy egy boxba tegye, de ez azért szerintem nem elvárható, alapból nem feladatuk, de vannak még lelkes futárok.
A házhoz szállítást pedig már a Temunál kell a csomag rendelésekor kikötni, különben ők küldenek box címet, tehát az itthoni futárokhoz el sem jut az infó, hogy te házhoz kérted a csomagot, ők csak a box címet látják.
Sztem minden futár cég nagyon jól látja a problémát, és megpróbálnak alkalmazkodni ehhez az őrülethez. Én kb 1-2 hónapot gondolok, hogy helyrerázódik az élet.
Addig pedig - mint eddig én mindig - már most megrendeltem boxba a karácsonyi ajándékokat, akkor tuti, hogy megérkezik időben, és nem kell itthon dekkolnom a futárt várva, hanem este, munkából hazamenet beugrok a boxhoz, és felveszem a cuccot. ;-)
#6 Akkor szerencsés voltál.
Az összes, Temuval szerződött futárcégnél bővítik a boxok számát, a futárokat, ügyfeleseket, stb, úgyhogy meg fog oldódni rövidesen. Viszont amiben mi tudunk "segíteni" a problémán, hogy nem kattintgatunk orrba-szájba, ha már a boxban van a csomag, azt mielőbb felvesszük, és NEM rendelünk házhoz (úgysem oda fogják kihozni, ha van a közelben box, vagy átvevőpont, hanem a Temu a futárnak már csak a boxot küldi át.)
Meg egy kis türelem...
8, egyetlen temus csomagom vagy az ismerőseimé se jött sose egyesével, mindig összecsomagolják, még Kínában, látszik, hogy vámolásra egy csomag megy. Csak a nagyméreű cuccok jönnek külön.
Egy alkalommal hozta a packeta, minden más esetben házhoz jött nekem, 2 külön megyébe rendeltem.
És nem vagyok hajlandó sajnálni a futárszolgálatokat sem, ők kötöttek szerződést, feltételezem egy üzleti rizikóelemzést követően.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!