Elveszett a TEMU-s csomagom. Mit tegyek?
Figyelt kérdés
A TEMU lezárta a rendelést, miszerint azt kézbesítették. CSakhogy a csomag a mai napig nem érkezett meg.
Hívtam a Sprinter ügyfélszolgálatát és a futárt is, de nem tudtak mondani semmit. Más nem vette át, mert munkahelyi címre kértem. Bedobni sem dobták be, mert akkor megtaláltam volna...
Ha a TEMU-n a rendelésen rámegyek a visszatérítésre, azt írja ki, hogy: "Sajnáljuk, hogy nem kaptad meg a csomagodat. Lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, és kérd a segítségüket."
Ilyenkor mi a fallosz van?
szept. 27. 19:04
1/4 anonim válasza:
Ha a TEMU-n a rendelésen rámegyek a visszatérítésre, azt írja ki, hogy: "Sajnáljuk, hogy nem kaptad meg a csomagodat. Lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, és kérd a segítségüket."
Es ezen mit nem ertesz pontosan?
2/4 anonim válasza:
Mwlyikreszet nem erted annak amit ott ir magyarul?
3/4 anonim válasza:
Kapcsolatba kell lepni az ugyfelszolgalattal es kerni kell a segitseguket.
4/4 anonim válasza:
Ha kézbesist aláirták helyetted a Temu rendszere ugy jelzi megkaptad. És te vagy megkaptad vagy nem cseszheted. Nem érdekli őket. Ugyanigy jártam. Már négyszer elutasitották a kérelmem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!