Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » “Árukár / elveszett” státuszt...

“Árukár / elveszett” státuszt kapott a csomagom, mit tegyek?

Figyelt kérdés

Rendeltem a Vinted-ről 7000 Ft értékben egy csomagot, amit el is hozott az Express One futár, de aznap nem tudtam átvenni. Kaptam email-t, hogy majd másnap hozzák. Vártam, nem jött. Harmadnap sem jött és “árukár/elveszett termék” státuszt kapott.

A csomagom megkeresését vagy kártérítést kértem az Express One ügyfélszolgálatától, de azt írták, mivel én a feladóval, a Vinted-del állok jogi viszonyban, feléjük kell jeleznem a problémát. Megtettem, a Vinted ügyfélszolgálata azt írta, 25 munkanap elteltével fognak csak tudni foglalkozni az üggyel.

Mit gondoltok, vissza fogom kapni a pénzem? Tehetek még valamit?

Ami még nagyon érdekel, hogy vajon mi történhetett a csomagommal?



ma 15:32
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Sztem a vinded visszaadja a penzed
ma 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
0%
Tanulópénz, hogy többet ne rendelj ilyen fos olalakról, mint a Vinted
ma 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!