“Árukár / elveszett” státuszt kapott a csomagom, mit tegyek?
Figyelt kérdés
Rendeltem a Vinted-ről 7000 Ft értékben egy csomagot, amit el is hozott az Express One futár, de aznap nem tudtam átvenni. Kaptam email-t, hogy majd másnap hozzák. Vártam, nem jött. Harmadnap sem jött és “árukár/elveszett termék” státuszt kapott.
A csomagom megkeresését vagy kártérítést kértem az Express One ügyfélszolgálatától, de azt írták, mivel én a feladóval, a Vinted-del állok jogi viszonyban, feléjük kell jeleznem a problémát. Megtettem, a Vinted ügyfélszolgálata azt írta, 25 munkanap elteltével fognak csak tudni foglalkozni az üggyel.
Mit gondoltok, vissza fogom kapni a pénzem? Tehetek még valamit?
Ami még nagyon érdekel, hogy vajon mi történhetett a csomagommal?
szept. 19. 15:32
2/5 anonim válasza:
Tanulópénz, hogy többet ne rendelj ilyen fos olalakról, mint a Vinted
3/5 A kérdező kommentje:
Miért tartod fosnak? Honnan rendeljek akkor, mit javasolsz? Őszinte kíváncsiságból kérdezem, mert nagyon szeretem a Vinted-et, hibátlan minőségű cuccokat lehet kifogni kevés pénzért, még alkudni is lehet. Ha a H&M- ből rendeltem volna, akkor is ugyanúgy elkavarhatta volna a futár gyerek a csomagom.
szept. 23. 09:46
4/5 anonim válasza:
Nem egészen mivel a H&M-be besétálsz és megveszed személyesen ami kell!
5/5 A kérdező kommentje:
Ez igaz.
szept. 23. 16:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!