Miért nem tesz semmit a Jófogás annak érdekében, hogy a csalók ne jelenjenek meg azonnal, mihelyt feltesz valaki egy hirdetést?
Szerintem sem tesznek meg mindent a csalók ellen, de azt azért nem hiszem, hogy semmit ne tennének.
Hiába jelezted, hogy csaló üzenetet kaptál, letiltják azt a felhasználót, regisztrál a csaló egy újat és küldi neked a következő üzenetet.
Persze számtalan eszköz volna a csalók visszaszorítására. Pl. az első üzenet elküldése előtt berakhatnának egy captcha-t, hogy a botokat kiszűrje. Aztán regisztrációhoz meg lehetne követelni egy SMS azonosítást, hogy egy telefonszámhoz csak egy accountot lehessen regisztrálni. Plusz nyilván a visszajelzés rendszer is segítene kiszűrni a csalókat.
Csalók mindenhol vannak.
Ezzel az erővel töröld magad minden közösségi platformról, de még az email címedet is légyszi, mert oda is kapsz időnként adathalász üzenetet... 🙂
13-as: és ha mindenhol vannak, akkor ez így van jól?????
A 10-esnek van igaza: nagyon egyszerű lenne már belépés előtt felhívni az ügyfelek figyelmét a csalókra. Mint ahogyan azt a bankok teszik. És szerintem eredményesen.
A 10-est viszont lepontoztátok. Nem tetszik az igazság?
Ezt elég egyszerű lenne megtennie a Jófogásnak is, de nem teszi. Elrejtve van utalás erre a témára.
A sütikről viszont hosszas értekezést folytatnak. Pedig azt már mindenki betéve tudja.
Én is jelentettem a Jófogásnak ezeket a szövegeket, és le sem szarták!
Az ő szerverükön megy ez a szemétkedés, nekik kéne/lehetne megelőzni, kizárni.
Tökéletesen felesleges a Jófogáson hirdetni!!!
kaptam én is ilyen üzenetet és már majdnem megadtam az adataimat
jó hogy írtál erről itt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!