Érdemes emiatt panaszt emelnem a fogyasztóvèdelemnél?
Rendeltem múlt héten egy pénztárcát. Sajnos nem vagyok vele megelégedve, mert a képeken sokkal tágasabbnak tűnt.
-Szóval, megtévesztőek a webshop képei.
-A visszaküldès költségét nekem kellene állnom, ami egyèbkènt nincsen feltűntetve a weboldalon..
-Illetve a panaszügyintézès nem magyar, hanem lengyel nyelven van az oldalon, mert a cég lengyel, de úgymond "magyar nyelven" történt a vásàrlàs, magyar nyelvű oldalon.
Írtam nekik e-mailt, hogy nem lehetne-e, hogy küldjenek egy nagyobb méretű pénztárcát, persze ràfizetèssel, de ne kelljen visszautalgatni a pénzt, mert nincs is bankszàmlàm, amire lehetne, de nem akarjàk.
Szerintetek érdemes lenne ezekre hivatkozva panaszt emelni?
Előre is köszi!
ezért nem szabad interneten vásárolni.
nem hinném hogy át akartak verni a fotókkal de a kép másnak tünik, tünhet élöben..
legközelebb ne online vásárolj, hanem üzletben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!