Érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulnom?
Figyelt kérdés
Április elején törölték a júniusi járatomat Kanadából Budapestre. Aznap e-mailben a refund opciót választottam, azóta semmi hír a közvetítő cégről. A telefonszámukat levették az oldalról és e-mail cím sincs megadva.
A levétel előtt elmentettem mindkettőt, de elérhetetlenek: a telefon külföldre kapcsol és kizárólag egy angol nyelvű robot mondanivalóját lehet hallgatni, az e-mail cím pedig nem él.
A szóban forgó közvetítő cég a Bravofly.
Az összeg körülbelül 400e forint.
2020. szept. 8. 13:48
1/5 anonim válasza:
Mivel a járvány "vis maior" esemény, szerintem nincs túl sok esélyed...
2/5 anonim válasza:
Naná, hogy fordulj! Egy ismerősöm repjegyértékesítéssel foglalkozik, március óta az egyetlen dolog amit csinál: megpróbálja az ügyfelei pénzét visszaszerezni a légitársaságoktól (törölt járatok). A nagy részüket már sikerült. Lehet, hogy van valami külön felügyeleti cégük is az ilyen cégeknek, mindenképp nézz utána, meg olvasgass tapasztalatokat a hasonló cipőben járóktól és ne add fel! Én egyszer két hónapig talpaltam egy szemét cég után, hogy 14 ezret visszafizessen, ha 400 ezerrel lógna, mennék egy évig is, de azt lehet, nem élnék túl. :D
3/5 anonim válasza:
5/5 anonim válasza:
Kártyás fizetés esetén bankod is segíthet chargebackkel
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!