Érdemes emiatt panaszt emelnem a fogyasztóvèdelemnél?
Rendeltem múlt héten egy pénztárcát. Sajnos nem vagyok vele megelégedve, mert a képeken sokkal tágasabbnak tűnt.
-Szóval, megtévesztőek a webshop képei.
-A visszaküldès költségét nekem kellene állnom, ami egyèbkènt nincsen feltűntetve a weboldalon..
-Illetve a panaszügyintézès nem magyar, hanem lengyel nyelven van az oldalon, mert a cég lengyel, de úgymond "magyar nyelven" történt a vásàrlàs, magyar nyelvű oldalon.
Írtam nekik e-mailt, hogy nem lehetne-e, hogy küldjenek egy nagyobb méretű pénztárcát, persze ràfizetèssel, de ne kelljen visszautalgatni a pénzt, mert nincs is bankszàmlàm, amire lehetne, de nem akarjàk.
Szerintetek érdemes lenne ezekre hivatkozva panaszt emelni?
Előre is köszi!
Értem, köszi a válaszokat.
Egyèbkènt, megmondom őszintén, hogy abban "reménykednék" ebben az esetben, hogy megijednek úgymond, ès belemennek a cserébe. Vagy ez nem szabàlyellenes, hogy nincsen az oldalukon ez feltüntetve, hogy neked kell állni a költségeket, illetve hogy nem magyar nyelven van a panaszügyintézès?
5. Visszaküldési költség magyar boltoknál is téged terhel, rád van bízva hogyan juttatod vissza.
Van néhány bolt aki jófej, és ingyen intézi mindezt, de ez nem alap szolgáltatás.
Miért kell mindig bonyolitani? 🤔
Nem tetszik, visszaküldöd.
Ennyi.
Pénzt meg majd megkapod úgy, ahogy kifizeted.
A Fogyasztóvédelmi hatóság annyit mond, hogy menj a bíróságra, vagy a Békéltető Testülethez. Utóbbinak semmi hatásköre, és hatósági jogköre nincs. Ha nem teljesitik a véleményét, nem csinál semmit.
A nyilvánosság marad. Vannak "feketelistás" facebook csoportok, + google értékelés. Legalább más ne járjon igy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!