Érdemes emiatt panaszt emelnem a fogyasztóvèdelemnél?
Rendeltem múlt héten egy pénztárcát. Sajnos nem vagyok vele megelégedve, mert a képeken sokkal tágasabbnak tűnt.
-Szóval, megtévesztőek a webshop képei.
-A visszaküldès költségét nekem kellene állnom, ami egyèbkènt nincsen feltűntetve a weboldalon..
-Illetve a panaszügyintézès nem magyar, hanem lengyel nyelven van az oldalon, mert a cég lengyel, de úgymond "magyar nyelven" történt a vásàrlàs, magyar nyelvű oldalon.
Írtam nekik e-mailt, hogy nem lehetne-e, hogy küldjenek egy nagyobb méretű pénztárcát, persze ràfizetèssel, de ne kelljen visszautalgatni a pénzt, mert nincs is bankszàmlàm, amire lehetne, de nem akarjàk.
Szerintetek érdemes lenne ezekre hivatkozva panaszt emelni?
Előre is köszi!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Értem, köszi a válaszokat.
Egyèbkènt, megmondom őszintén, hogy abban "reménykednék" ebben az esetben, hogy megijednek úgymond, ès belemennek a cserébe. Vagy ez nem szabàlyellenes, hogy nincsen az oldalukon ez feltüntetve, hogy neked kell állni a költségeket, illetve hogy nem magyar nyelven van a panaszügyintézès?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
5. Visszaküldési költség magyar boltoknál is téged terhel, rád van bízva hogyan juttatod vissza.
Van néhány bolt aki jófej, és ingyen intézi mindezt, de ez nem alap szolgáltatás.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Miért kell mindig bonyolitani? 🤔
Nem tetszik, visszaküldöd.
Ennyi.
Pénzt meg majd megkapod úgy, ahogy kifizeted.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A Fogyasztóvédelmi hatóság annyit mond, hogy menj a bíróságra, vagy a Békéltető Testülethez. Utóbbinak semmi hatásköre, és hatósági jogköre nincs. Ha nem teljesitik a véleményét, nem csinál semmit.
A nyilvánosság marad. Vannak "feketelistás" facebook csoportok, + google értékelés. Legalább más ne járjon igy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!