Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Garanciális ügyintézés esetébe...

Garanciális ügyintézés esetében van jogom a kifizetett összeget kérni és nem egy másik terméket kapni a hibás termék helyett?

Figyelt kérdés

2023. aug. 17. 15:25
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Nincs. Ha javithato akkor el kell fogadnod a javitast, ha pedig nem javithato de pontosan ugyan olyan uj termekre cserelik a hibas termekedet, akkor azt kozeles vagy elfogadni.
2023. aug. 17. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
51%
Csak akkor, ha 30 napon belül nem javítják meg és nem is cserélik.
2023. aug. 17. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
TE nem kerheted, max ok felajánlhatjak
2023. aug. 17. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Értem. Köszönöm.
2023. aug. 25. 14:21

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!