Mik a jogaim garanciális ügyintézésnél?
Figyelt kérdés
Vásároltam egy terméket amit, azonnal visszaküldtem, mivel hibás volt. Két hónappal később azonban felment az ára és eközben visszautalnák az árát. Van jogom egy új terméket kérni, mivel garanciális ügyintézésben kívántam rendezni, vagy kötelességük újat küldeni attól függetlenül hogy felment az ára.2021. jún. 3. 15:04
1/1 anonim válasza:
Igen, ilyen esetben kötelességük cserélni, nem számolhatnak fel plusz költséget, amiért felment az ára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!